Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید سیفی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هیات موتورسواری و اتومبیل رانی از هیات‌های موفق استان همدان به شمار می‌رود، افزود: استقبال بسیار خوبی از این ۲ رشته ورزشی به خصوص در بین جوانان شده است و شاهد روند روبه رشد ورزشکاران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: فضایی را در مجموعه ورزشی شهید مفتح ایجاد کرده‌ایم تا ورزشکاران بتوانند در این محیط نسبت به فعالیت رقابتی و تمرینی ورزش‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه این استان در ۲ بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی از قهرمانان ارزنده‌ای برخوردار است، گفت: باید با تجهیز امکانات لازم زمینه رشد و بالندگی بیشتر ورزشکاران این رشته را فراهم کرد.

جمعه شب گذشته نیز برای نخستین بار مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم با شرکت ۲۸ نفر در چهار کلاس مثبت و منفی ۱۵۰۰ و کلاس آزاد در همدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، محمد محراب میرزایی، بهنام مهراد پور، رضا احمدی نژاد، مهدیه شعبانی و پریسا ترکمان عناوین نخست کلاس‌های مختلف را به خود اختصاص دادند.

برچسب‌ها فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایرنا همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایرنا همدان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایرنا همدان موتورسواری و اتومبیل رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی