Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@12:14:35 GMT

تیم رایکا از بابل به نوشهر کوچ می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۳۵۰۱

تیم رایکا از بابل به نوشهر کوچ می کند؟

 رئیس هیات فوتبال شهرستان بابل گفت: تحت هیچ شرایطی حاضر به انتفال  تیم رایکا به خارج از بابل نیستیم و این تصمیم ما قطعی است

در حالی که تلاش بابلی‌ها برای خرید تیم فوتبال دسته اولی رایکا در حال کم رنگ شدن است، این تیم با فروش به نوشهر در آستانه هجرت به غرب مازندران قرار دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال رایکا که بعد از آخرین بازی فصل گذشته خود توانست با یک امتیاز بیشتر از خطر سقوط به دسته دوم در امان بماند، دچار حاشیه هایی شده که سرنوشتش را در ماندن یا مهاجرت از بابل به خبر اول شهرستان تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بعد از رسانه‌ای شدن فروش تیم فوتبال رایکا در اوایل تیر ماه امسال، عده‌ای از بابلی ها برای خرید این تیم و حفظ آن در شهرستان پیشقدم شدند و با ارسال نامه کتبی به اداره ورزش و جوانان بابل  آستین همت را برای خوشحالی هواداران بالا زدند ، اما بعد از نشستی که با حضور مالکان و خریداران به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان بابل و رییس هیات فوتبال این شهرستان  برگزار شد طرفین بر سر قیمت و نحوه پرداخت مبلغ به مالکان  به توافق نهایی نرسیدند و اکنون مالکان که فروش تیم، تصمیم نهایی آنها محسوب می شود ، مدعی فروش این تیم  به یک باشگاه نوشهری هستند.

 رایکا به مالک موج سواران نوشهر فروخته شد

علی اکبر جعفرنژاد یکی از مالکان تیم فوتبال رایکا به ایرنا گفت که تیم به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان به مالک موج سواران نوشهر فروخته و کار خروجی آن هم انجام شده است .

او افزود:

فقط یک امضا باقی مانده است که که امروز شنبه انجام و فروش رایکا به نوشهر قطعی  می‌شود .

جعفرنژاد گفت:

رایکا یک  تیم  خصوصی است و کسی نمی تواند مانع از فروش این تیم شود و نشست هایی هم که با خریداران برگزار کردیم بر سر قیمت  و نحوه پرداخت پول به توافق نرسیدیم .

او افزود:

خریداران حاضر به پرداخت هشت میلیارد تومان برای خرید تیم بودند و برخی هم بحث تهاتر را مطرح کرده بودند که برای ما قابل پذیرش نبود .

جعفرنژاد گفت:

هیات فوتبال شهرستان زمانی می تواند با خروج تیم مخالفت کند که خودشان برای حفظ تیم  سرمایه‌گذاری را معرفی کنند که توان خرید داشته باشد و در غیر این صورت اگر مخالفت کنند کار به وزارت کشور و فیفا کشیده می‌شود .

او افزود:

حتی اگر تا پایان وقت امروز ۱۸ تیر ماه هم خریداری از بابل حاضر شود که این تیم را بخرد و پول آن را پرداخت کند ما بر اساس زمانی که از موج سواران نوشهر گرفتیم آن را فسخ و تیم را به یک بابلی واگذار می کنیم.

 تیم رایکا باید در بابل بماند
 رئیس هیات فوتبال شهرستان بابل هم به خبرنگار ایرنا گفت:

تحت هیچ شرایطی حاضر به انتفال  تیم رایکا به خارج از بابل نیستیم و این تصمیم ما قطعی است.

مهدی بادی کناری بیان کرد:

سه جلسه‌ای که با حضور مالکان و خریداران برگزار شد  توافق نهایی حاصل نشده و برخی از خریداران در حال جمع‌بندی می باشند.

او گغت:

افراد جدید دیگری هم به ما مراجعه کردند که خواهان خرید تیم فوتبال رایکا هستند که تلاش ها ادامه دارد.

 بادیکناری افزود:

رایکا فرزند بابل است و باید در این شهر حفظ شود و هر روز جمع زیادی از هواداران بابلی  به دفتر هیات فوتبال مراجعه و خواهان حفظ این تیم در شهرستان هستند.


او گفت:

علی رغم محدودیت های مالی با استفاده از ظرفیت شهرستان و اعتبارات دولتی  زمین ورزشگاه هفت تیر بابل  در پنج بازی آخر تیم فوتبال رایکا که میزبان بود در اختیار این تیم قرار گرفت که موفق شدند ۱۳ امتیاز از این پنج بازی کسب کنند که این موضوع رمز ماندگاری رایکا در لیگ دسته اول  بود.

بادی کناری گفت:

مدیران ارشد شهرستان مصمم هستند در چارچوب قانون برای حفظ این تیم در بابل تلاش کنند

تیم فوتبال دسته اولی رایکا بابل فصل گذشته با ۳۸ امتیاز تنها با اختلاف  یک امتیاز از خطر سقوط به دسته دوم در امان بمانند.

۲۰ مرداد ماه جاری زمان قرعه کشی بازی های لیگ دسته اول فوتبال و اول شهریور ماه زمان آغاز مسابقات می باشد.

اخبار داغ 

پیام پل پوگبا برای هواداران یوونتوس: به زودی می‌بینمتان تاریخ استقلال می گوید وریا غفوری هم دیر رفت! رسمی؛ پیراهن اول تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022  صالحی‌ امیری: فدراسیونی که از مجلس و اسپانسر بودجه می‌ گیرد برای خودش است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر آموزش وپرورش بابل گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز بابلی در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی شرکت کردند که ۴۷۵ نفر رشته در آزمون پذیرفته شدند.

اسدی افزود: ۱۰۵۱ دانش آموز مازندرانی در المپیاد مرحله اول پذیرفته شدند که ۴۷۵ نفر رشته دانش آموزان بابلی هستند.

وی گفت: شهرستان بابل رتبه اول را در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی مازندران کسب کرد.

مدیر آموزش وپرورش بابل ادامه داد: از ۴۸ واحد آموزشی متوسطه دوم نظری ۳۳ مدرسه درالمپیاد علمی دانش آموزی حائز رتبه شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل