Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای حاکمیتی سودان از گروه‌های سیاسی این کشور خواست تا به صدای عقل گوش فرا دهند و بر سر میز مذاکره ملی بنشینند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، عبد الفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان در جریان سخنرانی خود به مناسب عید سعید قربان، تمامی گروه‌های سیاسی و اجتماعی و همچنین کمیته‌های مقاومت و سایر سازمان‌ها را به عاقلانه عمل کردن و نشستن بر سر میز مذاکره ملی فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرهان همچنین تصریح کرد، این امر با هدف دستیابی به رویکردی یکپارچه‌ای صورت می‌گیرد که پاسخگوی آمال و آرزوها و خواسته‌ها و برنامه‌های متوازنی باشد که در آن اهداف و رویکردها با هدف رسیدن به مرحله‌ای که اداره مرحله انتقالی را آسان و آرام کند، یکپارچه شوند و پس از آن انتخابات طبق اصول انتقال قدرت مسالمت‌آمیز برگزار شود و ثبات محقق گردد.

وی ضمن اشاره به تصمیم اخیر خود درخصوص عدم مشارکت نیروهای مسلح در گفت‌وگوی غیرنظامیان و تاکید مجدد به پایبندی خود به آن؛ خطاب به جوانان سودانی تصریح کرد: ما به آنها به خاطر روحیه و اشتیاقشان به تحقق شعارهای انقلابی‌ خود در خصوص آزادی، صلح و عدالت و آگاهی‌شان از الزامات دوره انتقالی درود می‌فرستیم.

عبد الفتاح البرهان همچنین اظهار داشت: ما بر حمایت خود از آنها برای ایجاد آینده و حفظ سلامت دوره انتقالی و عدم مداخله در مسائل مربوط به دوره انتقالی در نزاع‌های سیاسی تاکید می‌کنیم.

رئیس شورای حاکمیتی سودان از گروه‌های سیاسی خواست تا به ایجاد احزاب و آماده شدن برای برگزاری انتخابات که راه را برای بازگشت ارتش به وظایف ملی خود در حفاظت از کشور و برعهده گرفتن نقش کامل خود در  ماموریت‌های امنیات و دفاعی هموار می‌کند، بپردازند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عبدالفتاح البرهان ، سودان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عبدالفتاح البرهان سودان گروه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 کانال دوازده اسرائیل گزارشی از مذاکرات برای تبادل اسرا میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها منتشر کرد. آن گونه که در این گزارش گفته می‌شود، بعد از حمله ایران به اسرائیل، حماس اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و راحت‌تر در مذاکرات نه می‌گوید. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد