Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید اسدی گفت: با توجه به سم پاشی محوطه و سالن کشتارگاه دام شهربابک، شهروندان با خیال راحت دام‌های نذری خود را در کشتارگاه شهربابک کشتار کنند.

او می‌گوید: به علت شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور با در آستانه عید سعید قربان با همکاری شهرداری شهرستان محوطه و سالن کشتارگاه دام علیه کنه سم پاشی شد.

رئیس دامپزشکی شهربابک با اشاره به اینکه کشتارگاه دام در روز عید قربان از ساعت هفت صبح تا سیزده اماده ارائه خدمات به همشهریان است، گفت: از شهروندان تقاضا دارم که دام‌های قربانی خود را در معابر و منازل کشتار نکنند و ذبح دام را حتما در کشتارگاه به صورت کاملا رایگان تحت نظارت بازرس بهداشت گوشت انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی با اشاره به مشاهده مواردی از بیماری تب کنگو در استان می‌گوید: این بیماری متاسفانه در دام به غیر از تب مختصر و گذرا هیچ علامت دیگری ندارد، اما اگر انسان با دام ناقل بیماری، بدون ابزار حفاظت شخصی تماس پیدا کند، امکان ابتلای آن بسیار محتمل می‌شود.

او گفت: نگهداری گوشت بین دمای صفر تا چهار درجه سانتی گراد و در یخچال به مدت ۲۴ ساعت خطر ابتلا به این بیماری را از بین می‌برد.

اسدی گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۴۱۱۲۰۳۴ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتارگاه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

به گزارش مهر، اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901529

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است