Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا میری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور آئین نذر قربانی در استان بوشهر نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ۲۳۰ پایگاه مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد برای دریافت نذورات قربانی، خاطرنشان کرد: ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در محله‌ها و همچنین دفاتر کمیته امداد در استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی خیران و نیکوکاران در روز عید قربان برای توزیع میان نیازمندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح در روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود گفت: در این راستا با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه‌های جهادی، هیأت امنا مساجد، ستادهای نماز جمعه، شوراهای زکات، دهیاری‌ها و مؤسسات خیریه به جذب و جمع آوری نذورات مردم و خیران هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان اقدام خواهد شد.

میری با تاکید بر اینکه قربانی کردن ازجمله سنت‌های حسنه اسلامی است که فضائل، آثار و نتایج فردی و اجتماعی مهمی بر آن مترتب است، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با هدف کمک به معیشت خانواده‌های معزز نیازمندان، تأمین حداقل یک کیلو گوشت نذری به ویژه برای سالمندان، بیماران صعب العلاج، و ایتام تحت حمایت در دستور کار است.

وی برقراری ارتباط با محل‌های ذبح دام، رعایت پروتکل‌های بهداشتی (فروش دام، ذبح و بسته‌بندی گوشت)، پیش‌بینی سردخانه و خودرو یخچال دار برای نگهداری و حمل گوشت‌های قربانی، نشر فراخوان عمومی و صدور دعوت‌نامه‌های اختصاصی برای جامعه هدف نیکوکاران برای حضور در قربانگاه و ادای نذر قربانی را از دیگر برنامه‌های این نهاد و مراکز نیکوکاری در روز عید قربان عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به بخش دوم شیوه مشارکت مردمی در طرح نذر قربانی گفت: خیران نیک اندیش هم استانی می‌توانند با چند روش کمک‌های نقدی خود را در روز عید قربان انجام دهند که عبارتند از واریز کمک‌های نقدی به حساب یا واریز به شماره کارت مجازی و یا از طریق آنی پرداخت.

میری خاطر نشان کرد: نذورات جمع آوری شده، بلافاصله در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت بسیار خوب و رضایت بخش مردم و خیران هم استانی در پویش سال گذشته، از همه مردم و خیرین عزیز هم استانی در جهت مشارکت فعال در پویش سال جاری و کمک هرچه بیشتر به معیشت نیازمندان و خانواده‌های معزز مورد حمایت امداد، دعوت کرد.

کد خبر 5534052

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر محمد رضا میری مرکز نیکوکاری بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج اردبیل خراسان رضوی زلزله هرمزگان آلودگی هوا مشهد آمار کرونا حجاب و عفاف مجلس شورای اسلامی عید قربان هم استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه