Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:26:45 GMT

ثبت ۳۱ هزار درخواست مردمی از رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۴۲۹۵

ثبت ۳۱ هزار درخواست مردمی از رئیس جمهور

مجید ندیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی دو روز اخیر مرکز ارتباطات مردمی برای دریافت نامه‌های مردم کردستان خطاب به ریاست جمهوری راه اندازی شد و در هر شیفت کاری ۴۰۰ نفر در سامانه سامد به درخواست‌ها رسیدگی می‌کردند.

وی افزود: در این مدت در هر شیفت کاری ۳۰۰ نفر مسئول ثبت درخواست‌های الکترونیکی و ۱۰۰ نفر هم نامه‌های دریافتی را ثبت و ترخیص می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندیمی خاطرنشان کرد: میز ارتباطات مردمی ویژه سفر ریاست جمهوری در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر در ادارات و سازمان‌های مختلف دایر و آماده رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم بود.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی استانداری کردستان اظهار کرد: با توجه به اینکه یک کُد رهگیری به تلفن همراه شخص پیامک شده است مردم می‌توانند پس از گذشت یک ماه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

کد خبر 5534109

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج رئیس جمهور اسلامی ایران بیست و هفتمین سفر استانی دولت بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج اردبیل خراسان رضوی زلزله هرمزگان آلودگی هوا آمار کرونا مشهد حجاب و عفاف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷