Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تهمیدات خود برای برگزاری نماز عید سعید قربان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، تمهیدات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به نمازگزاران شرکت‌کننده در مراسم نماز عید سعید قربان را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که در روز یکشنبه نوزدهم تیرماه در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، ضمن تخصیص ناوگان ویژه مراسم و برقراری سرویس‌های دربستی از مساجد و پایگاه‌های بسیج مناطق ۲۲ گانه سطح شهر، از ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد از مبادی و میادین سه راه تهرانپارس، پایانه آزادی، میدان خراسان، پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی، فلکه دوم تهرانپارس، میدان رسالت، میدان راه‌آهن، بازاردوم نازی‌آباد، میدان انقلاب اسلامی(پایانه کاوه)، فلکه دوم صادقیه، فلکه سوم دولت آباد، و محله ۱۳آبان نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کند.

همچین شرکت واحد اعلام کرد که در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان به مبادی و میادین اولیه، بازگردانده خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تهرانپارس عید سعید قربان پایانه خاوران پایانه آزادی شهرک شهید محلاتی میدان راه آهن حج ۱۴۰۱ شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

خبرگزاری آنا:  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام‌جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا انوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته‌های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات مؤثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد:‌ امیدوارم رشته‌های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های واحد نی‌ریز افزوده شود.

وی با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: به لطف تلاش‌ همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه‌های مختلف هستیم.

به گزارش آنا، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به‌عنوان مدیر برتر مجتمع‌های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت‌جو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به‌عنوان فرد تأثیرگذار در راه‌اندازی و شکل‌گیری مدارس سما در شهرستان نی‌ریز و از محمد شبستری به‌عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود