Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه گفت: رئیس جمهور آمریکا به دنبال تامین امنیت کشورهای منطقه نیست بلکه او هم همچون ترامپ به دنبال دوشیدن شیر مورد نیاز خود از گاوهای شیرده منطقه است.

حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: این که تحت عناوین مختلف اما با یک هدف و با یک محتوا، اتحادیه‌هایی در منطقه در حوزه نظامی تشکیل می‌شود نشان دهنده آن است که این اتحادیه‌ها محکوم به شکست است و فقط عناوین آن تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: اتحاد ناموفق کشورهای عربی علیه یمن خود نمونه بارز عدم موفقیت این اتحادیه‌هاست، حال می‌خواهد اتحادیه کشورهای عربی باشد یا هر چیز دیگری.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: کشورهای عربی منطقه نیروی نظامی توانمندی ندارند که بخواهند ارتش منسجم و قوی داشته باشند و اتحاد نظامی آنها بخواهد ثمری داشته باشد.

 اذعان آمریکا به ناتوانی در تأمین امنیت کشورهای منطقه

وی افزود: آمریکا در مکاتبات خود و در جلسات و نشست‌هایی که داشته عنوان کرده که قادر به تامین امنیت کشورهای منطقه نیست و مقامات کشورهای عربی نیز در دیدارهایی که با مقامات کشورمان داشتند عنوان کرده‌اند که دیگر قادر به تامین دلارهای مورد نیاز آمریکا برای خرید اسلحه نیستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که رئیس جمهور آمریکا تحت عناوین مختلف به دنبال فروش اسلحه به کشورهای منطقه است و سفر وی به منطقه با هدف جذب مشتری بیشتر و فروش اسلحه بیشتر به کشورهای منطقه است.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ وقت به دنبال تأمین امنیت کشورهای منطقه نیست و فقط منافع اقتصادی خود را از طریق فروش اسلحه دنبال می‌کند.

کد خبر 689282 منبع: فارس برچسب‌ها عربستان دونالد ترامپ خاورمیانه مجلس شورای اسلامی جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عربستان دونالد ترامپ خاورمیانه مجلس شورای اسلامی جوزف بایدن امنیت کشورهای منطقه کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد