Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:06:28 GMT

دمبله-بارسلونا؛ نزدیک‌تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۴۵۲۳

دمبله-بارسلونا؛ نزدیک‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسلونا در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او حالا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی ملحق شود. 
در هفته‌های اخیر صحبت‌های بسیاری درباره مقصد احتمالی این بازیکن مطرح شد و نام باشگاه‌های متفاوتی از چلسی گرفته تا پاری سن ژرمن به میان آمد اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند روز اخیر تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
پیش از این نیز بسیاری از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسا و نزدیکان این مهاجم فرانسوی مدعی شده بودند که او دوست دارد به حضورش در نوکمپ ادامه دهد. این در حالی بود که ژاوی هرناندز نیز علاقه زیادی به حفظ او در ترکیب تیمش برای فصل آینده داشت و از مدیران بارسا خواسته بود که تمام تلاش‌شان را برای امضای قرارداد جدید با او به کار بگیرند. 


با این حال، مذاکرات بین مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن با مدیران بارسلونا به نتیجه نرسیده بود اما حالا روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که دمبله بیشتر از هر زمان دیگری به امضای قرارداد جدید با بارسا نزدیک است. 
گفته می‌شود که توافق بر سر مسائل اصلی و مهم صورت گرفته و دو طرف در حال بحث درباره چند مسئله جزئی هستند و انتظار می‌رود که توافق بین دو طرف به زودی انجام شود. 
این در حالی است که مارکا خبر داده که اختلاف دو طرف بر سر این جزییات چندان قابل توجه و مهم نیست و بعید است که اخلالی در روند امضای قرارداد جدید ایجاد کند. 
قرارداد جدید دمبله با بارسلونا دو ساله خواهد بود و به نظر می‌رسد که خیلی زود در فاصله چند روز آینده به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قرارداد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در ادامه انتصابات جدید ، طی احکام جداگانه خانم ها دکتر زهرا اربابی و دکتر پروین داداندیش را به ترتیب به سمت «معاون امور آموزش» و «معاون امور هماهنگی کانون ها» منصوب نمود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903153

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا