Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس رهگشای گفت: ساخت پنج‌هزار واحد مسکونی در قالب طرح خودمالکی نهضت ملی مسکن بر اساس گزارش‌های میدانی کارشناسان و بازرسان بانک‌های عامل تسهیلات دهنده در مازندران تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او می‌گوید:از مجموع ۱۵۲ هزار واحد مسکونی که قرار است طی چهار سال در مازندران در قالب نهضت ملی مسکن ساخته شود حدود ۳۵ هزار واحد آن خودمالک است که از این تعداد اکنون پنج‌هزار واحد با پیشرفت فیزیکی مطلوب و طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رهگشای تسهیلات مسکن در قالب خودمالکی نهضت ملی مسکن در سه گام و بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح به متقاضیان پرداخت می‌شود و تاکنون بیش از ۴۷۲ میلیارد تومان با همراهی بانک‌های عامل به عنوان بخش اول اعطای تسهیلات به پنج هزار متقاضی این طرح در استان پرداخت شد.

او می‌گوید: در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت هفت هزار واحد مسکونی دیگر تا پایان ماه مرداد در استان آغاز خواهد شد و برای پرداخت بخش اول تسهیلات در این طرح با همراهی پنج بانک عامل حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رهگشای تامین بموقع زمین و واریز وجه آورده شخصی ۴۰ میلیون تومانی به حساب وزارت راه و شهرسازی را ۲ شرط اصلی در اعطای تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن و آغاز اجرای طرح از سوی متقاضی برشمرد.

او می‌گوید: شهروندان بعد از انجام مراحل نام‌نویسی و بارگذاری مدارک، در ارتباط با واریز آورده شخصی کم کاری نکنند و طبق زمان‌بندی که ادارات شهرستانی راه و شهرسازی در نظر می‌گیرند، روند اداری را انجام دهند.

رهگشای درباره پراکنش جغرافیایی دریافت‌کنندگان تسهیلات خودمالکی و ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مازندران نیز گفت: در زمان حاضر حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب این طرح در ساری، یکهزار واحد مسکونی در بابل، ۸۰۰ واحد مسکونی در آمل، ۸۰۰ واحد در قائمشهر و حدود یک هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی هم در دیگر شهر‌های استان در حال ساخت است.
او دلیل پیشتازی شهروندان بابلی، آملی و قائمشهری در دریافت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن را تامین بموقع آورده شخصی و همچنین تعیین تکلیف زمین و طرح در حال ساخت اعلام کرد.

میزان تسهیلات خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و برای متقاضیان دیگر شهرستان‌ها هم ۳۰۰ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی مازندران مسکن ملی خودمالکی نهضت ملی مسکن تسهیلات خودمالکی هزار واحد مسکونی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه

ایسنا/یزد فرماندار یزد از آماده شدن ۶۰ واحد از ۱۲۰ واحد مسکن ملی در شهر شاهدیه تا خرداد ماه خبر داد و گفت: متقاضیان نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

«سیدمحمدرضا مدرسی» در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه، اظهار کرد: در این طرح، ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب شش بلوک ۲۰ واحدی ایجاد می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون ۶۰ واحد از این طرح در قالب سه بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحدها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار با اشاره به این که ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب سه بلوک در حال ساخت است، گفت: این واحدها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان این که دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحدها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای ساخت ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحدها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت ایجاد خواهد شد.

فرماندار در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال