Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:00:55 GMT

شرور سابقه‌دار منطقه گلشهر کرج بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۴۷۱۳

شرور سابقه‌دار منطقه گلشهر کرج بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اراذل و اوباشی که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی منطقه گلشهر کرده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  علی قاسم پور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت  شرور منطقه  گلشهر اظهار داشت:  حوالی ساعت 22 جمعه شب، در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110و اعلام خبری مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از سوی یکی از اوباش منطقه "گلشهر"، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 39 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرور مسلح و عامل قاتل جوان ایرانشهری پس از 4 سال فرار دستگیر شد2 شرور و عاملان مزاحمت نوامیس در کاشان دستگیر شدندهانی کرده؛ شرور سابقه‌دار مجدداً بازداشت شد

وی افزود: ماموران پس از اعزام به محل مورد نظر، یکی از اوباش سابقه دار را مشاهده کردند که با حالت غیر عادی و در دست داشتن یک قبضه سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در این حین ماموران با حضور در صحنه ابتدا این فرد را به آرامش دعوت کردند اما این فرد با مشاهده آن ها قصد حمله به پلیس را داشت که در این هنگام عوامل گشت وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

 قاسم پور  بیان کرد: متهم که دارای سوابق کیفری از جمله شرارت، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی بود، پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

طبق اعلام  وزارت آموزش و پرورش، این فرآیند قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

آموزش و پرورش اعلام کرده است: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته و به منظور حفظ آرامش خاطر داوطلبان‌گرامی، زمان شروع به‌کار سامانه «مشاهده، تایید، ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» به هفته آینده موکول شد.

در ضمن، با هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ثبت نام‌نموده‌اند، می بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org ، اقدام به ورود از بخش سابقه تحصیلی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه تگزاس
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسراییلی دردانشگاه تگزاس/بازداشت۲۰دانشجو
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد