Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:47:46 GMT

سومین تاجیک فوتبال ایران: احسان پنشنبه!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۴۷۷۳

سومین تاجیک فوتبال ایران: احسان پنشنبه!

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی ذوب آهن بعد از جدایی محمد خدابنده لو هافبک وسط توانمند این تیم و رفتن این بازیکن به گل گهر برای جانشینی او اقدام کرده اند. با نظر مهدی تارتار ذوبی ها با چند گزینه داخلی به مذاکره پرداختند اما موفق به توافق با آنها نشدند تا کادرفنی تیم اصفهانی به سراغ گزینه های خارجی برود.

بر این اساس مسئولان ذوب آهن با یک هافبک جوان و ملی پوش تاجیکستانی به توافق رسیده اند و این بازیکن به زودی راهی ایران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان پنشنبه هافبک وسط تاجیکستانی که 34 بازی ملی در کارنامه خود دارد، با مدیران ذوب آهن طی روزهای گذشته مذاکره کرده و به توافق رسیده است.

او در پست هافبک مرکزی بازی می‌کند و کاپیتان تیم امید تاجیکستان محسوب می‌شود. پنشنبه همچنین یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تاجیکستان در راه صعود به جام ملتهای آسیا نیز بود.

این بازیکن عضو تیم نوبهار ازبکستان است و بعد از تحقیقات کادرفنی ذوب آهن روی او، قرار شد پنجشنبه به طور رسمی به تیم اصفهانی بپیوندد. حضور بازیکنان تاجیکستانی از فصل گذشته با حضور دو بازیکن در پرسپولیس شروع شده و حالا ذوبی ها برای تقویت خط هافبک خود اقدام به جذب یک هافبک تاجیک دیگر گرفته اند.

نکته جالب اسم اوست که از سوی بسیاری به اشتباه پنجشنبه خوانده می‌شود در حالی که نام وی حرف ج ندارد و فامیلی‌اش پنشنبه است که نامی کهن در فارسی محسوب می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد از نظر کیفی، پنشنبه تفاوت جدی با دو مدافع تاجیک پرسپولیس داشته باشد و در سطح بهتری است. وی فصل گذشته به عنوان موفق‌ترین لژیونر فوتبال تاجیکستان مطرح شد و همچنین سومین بازیکن ارزشمند لیگ ازبکستان بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، در گفت و گو با عادل فردوسی پور به روحیات و برخی رفتارهای وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیم ملی اشاره کرد. او به تاثیر فوتبال آلمان بر روی وحید هاشمیان اشاره کرد و اینکه هاشمیان در رختکن کاملاً برهنه شده بود و همین اتفاق فریادهای محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال را در پی داشت. خاطرات بامزه زندی را می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان