Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ‌ناوشکن دماوند با به روزترین تجهیزات با همت متخصصان داخلی ساخته شد‌ و به زودی در یک مراسم ویژه به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، تمرین دریایی اقتدار دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان "امنیت پایدار 1401 "، با ارسال پیام صلح و دوستی از روز گذشته در آب های دریای خزر با شرکت انواع یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش اعم از ناوهای موشک انداز، بالگرد و پهپادهای دریاپایه و سامانه‌های جنگ الکترونیک و همچنین یگان‌های تفنگدار و تکاور نیروی دریایی ارتش آغاز شد و این تمرین دریایی به مدت دو روز در سه سطح آبی، خاکی و هوایی به منظور سنجش عملکرد سامانه‌ها، ارزیابی کارکنان و انتقال تجربه از نسل قدیم به جدید در دریای خزر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرین امنیت پایدار 1401 در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این تمرین اظهار داشت: این کار اگر با کشور‌های دوست، همسایه و برادر انجام شود قطعا سطح ایمنی به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

امیر ایرانی: ناوشکن دماوند بزودی به آب انداخته خواهد شددریادار خانزادی: ناوشکن دماوند تا دوماه دیگر به نداجا ملحق می‌شود/ ساخت ناو اطلاعاتی اقیانوس‌پیما در آینده نزدیکدریادار سیاری از مراحل ساخت ناوشکن دماوند بازدید کرد‌ احیای ناوشکن دماوند ‌با قابلیت‌های بسیار پیشرفته / الحاق ناوشکن پیشرفته دنا با فناوری فراوان ‌به نیروی دریایی ارتش + فیلمدریادار خانزادی: ناوشکن دماوند تا دوماه دیگر به نداجا ملحق می‌شود/ ساخت ناو اطلاعاتی اقیانوس‌پیما در آینده نزدیکدریادار خانزادی: ناوشکن دماوند به موشک‌های عمود پرتاب مجهز می‌شود

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی متذکر شد: دشمنان بدا‌نند امروز دیگر دروان‌‌ توهمات گذشته ‌و نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی ایران در حوزه نیروهای مسلح ‌به یک شکوفایی بالایی رسیده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه منطقه چهارم دریایی امام رضای ناوگان شمال در آغاز دهه هفتاد با استقلال کامل نظامی ایجاد و حالا جزو مهم‌ترین مراکز حفظ امنیت و صلح و دوستی در دریای خزر است، تصریح کرد: ‌به برکت خون شهدا توانستیم در حوزه دریای خزر به بالاترین سطح تکنولوژی برسیم و امروز ناوشکن‌هایی در دریای خزر ساخته می‌شود.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه با همت متخصصان داخلی ناوشکن دماوند با به روزترین تجهیزات به منظور حفظ تمامیت ارزی در پهنه خزر ساخته شده است، اظهار داشت: این ناوشکن به زودی در یک مراسم ویژه به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نیروی دریایی ارتش ناوشکن دماوند ناوگان شمال دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم