Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در شهرستان کرمان با همکاری شهرداری ۱۵ مکان برای عرضه دام زنده با نظارت اکیپ های دامپزشکی مشخص شده است.

آمنه زینلی امروز ۱۸ تیرماه با اشاره به نظارت شرعی و بهداشتی ۱۸ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در روز عید قربان اظهار کرد: بازرسین بهداشتی و ناظرین ذبح شرعی در روز عید قربان آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مستقر بودن اکیپ های ثابت در شبکه دامپزشکی و پاسخگویی سوالات شهروندان با شماره تلفن ۳۴۳۲۱۳۴۳۶۶ گفت: با توجه به گرم شدن هوا و شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور حتما شهروندان عزیز دام مورد نیاز جهت قربانی را از میدانهای مجاز و تعیین شده تهیه و نسبت به کشتار در کشتارگاههای دام شهرستان کرمان و بخش های تابعه و نگهداری لاشه به مدت ۲۴ ساعت در پیش سرد کشتارگاههای دام اقدام نمایند. رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان در پایان مجددا از شهروندان خواست از ذبح دام در منزل خودداری نمایند و کشتارگاههای سطح شهرستان در این روز در راستای کشتار دام از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر به صورت رایگان در خدمت شهروندان هستند. انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عيد قربان دامپزشكي كشتارگاه شهرستان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن