Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیمی برای اعمال تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشورمان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی در نشست خبری امروز (شنبه) خود در ساختمان فدراسیون فوتبال درباره اینکه حضور میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر در وزارت ورزش و برگزاری جلسه‌ای پیرامون تیم ملی چه محتوایی دارد، گفت: اتفاقات حدود 48 ساعت پیش که بیشتر هم جنبه رسانه‌ای داشت و برخی دوستان در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی تلقین کردند تغییرات در حال رخ دادن است، باید بگویم چنین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی در هیئت رئیسه گرفته نشده و مرجع تصمیم‌گیری درباره سرمربیان تیم‌های ملی و از جمله تیم ملی فوتبال بهیئت رئیسه است و هیئت رئیسه هم هیچ تصمیمی دال بر تغییر ندارد.

واکنش اسکوچیچ به پست‌های ملی‌پوشان؛ بازیکنان نباید در کاری که خارج از مسئولیت آنهاست، دخالت کنند

ادامه دارد ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، نشان فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.   با تایید "سیدروح‌الله حسینی" رئیس فدراسیون، از این پس طرح جدید به عنوان نشان رسمی فدراسیون بوکس شناخته می‌شود و در مکاتبات، کار‌ها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال