Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این راستا نسبت به اختلال در ترددها و فعالیت دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و قایق های صیادی و تفریحی در سواحل استان بوشهر هشدار داده می‎شود.

وی بیان کرد:همچنین طی هفته جاری به سبب وزش بادهای جنوبی رطوبت و شرجی هوا در سطح استان بوشهر از مقادیر بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساعدی ادامه داد: تا اواسط هفته، در برخی از ساعت‌ها با وزش بادهای شدید شمالی در مناطقی از خوزستان و کشور عراق، احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در برخی نقاط استان و روی دریا دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و فردا در برخی نقاط با احتمال گردوغبار پیش بینی می‎شود.

مساعدی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی از اواخر وقت شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی از اواخر وقت امروز ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۴۶ ، جزر اول ساعت ۱۲:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۳۲ و جزر دوم ساعت ۲۱:۴۹ خواهد بود.

برچسب‌ها بوشهر دریای مواج خلیج فارس اداره کل هواشناسی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دریای مواج خلیج فارس بوشهر دریای مواج خلیج فارس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای کشاورزان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،هواشناسی هنگام بارش باران‌های تند، رگباری و سیل آسا به کشاورزان توصیه‌هایی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان فارس
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی