Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از نوبت‌گیری ۲۴ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تا ۱۸ تیرماه در استان خوزستان خبر داد.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح تا ۱۸ تیرماه، ۳ هزار و ۵۰۰ نوآموز با مراجعه به پایگاه‌های سنجش مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نوآموزانی که پس از ارزیابی در پایگاه‌های اولیه بدون مشکل تشخیص داده شوند، برای ثبت نام به مدارس عادی معرفی می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد، ۱۱۲۱ نفر برای ارزیابی دقیق‌تر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع شده‌اند که ۱۴۷ نوآموز مشکوک به مشکل شنوایی، ۴۶۲ نوآموز مشکوک به مشکل بینایی، ۱۹ نوآموز مشکوک به مشکل جسمی حرکتی تشخیص داده شدند و ۴۹۳ نفر نیز در آزمون آمادگی تحصیلی حدنصاب لازم را کسب نکردند و به مرحله تخصصی ارجاع شدند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌شود برای شروع سال تحصیلی جدید ۱۲۰ هزار نوآموز در ۶۱ پایگاه شهری و سه پایگاه عشایری استان خوزستان مورد ارزیابی قرار گیرند.

ممبینی  با اشاره به روند اجرای طرح بیان کرد: نوآموزان پس از مراجعه به مدرسه محل سکونت و ثبت نام اولیه، توسط مدرسه در سامانه سنجش نوبت‌دهی می‌شوند و در زمان مقرر به پایگاه سنجش معرفی شده مراجعه خواهند کرد.

وی گفت: از اولیایی که نوآموز بدو ورود به دبستان دارند تقاضا می‌شود برای ثبت نام به موقع در مدارس و تسریع در روند برنامه‌ریزی آموزشی و پرورشی و جلوگیری از هر گونه مشکل، در اسرع وقت به مدارس مورد نظر برای ثبت نام نوآموز مراجعه کنند و پس از اخذ نوبت در زمان مقرر در پایگاه سنجش تعیین شده حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان سنجش سلامت نوآموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده