Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن وصال ۴ زوج همدانی به همت مجمع سفیران مسیر آرامش در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سمانه مرادی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته ازدواج مجمع سفیران مسیر آرامش همدان با بهره‌گیری از ظرفیت زوج‌های جوان و اعضای مجمع با حمایت و همراهی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اقدام به برگزاری جشن وصال ۴ زوج جوان در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مراسم آئین خطبه خوانی یک زوج جوان که با بهره‌گیری از سیره اهل‌بیت (ع) اقدام به ازدواج آسان همراه با حذف رسومات غلط کردند با حضور جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد.

دبیر مجمع سفیران مسیر آرامش با بیان اینکه این مراسم با همکاری و مشارکت که گروه جهادی شهید علی چیت‌سازیان برگزار شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه ترویج ازدواج آسان جوان با الگو قراردادن راه روش اهل‌بیت (ع) بوده است امیدواریم بتوانیم قدمی مثبت در راستای ترویج این مهم که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است دست پیدا کنیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشن وصال زوج همدانی سمانه مرادی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید