Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده کار تعمیر و بازسازی بخشی از محوطه و کاشی‌کاری استخر آب گرم قینرجه برای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در سال‌های پیشین زیرسازی، تعریض و اجرای پل‌های مسیر دسترسی به آب گرم قینرجه به طول ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر، محوطه‌سازی اطراف آب گرم به مساحت پنج هزار مترمربع و بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی در این مجموعه انجام شده بود.

جباری اضافه کرد: روستای گردشگری قینرجه از توابع بخش تخت سلیمان تکاب به علت وجود آبشار زیبا، مجموعه چشمه‌های آب گرم طبیعی و طبیعت بکر، هدف سفر بسیاری از ساکنان شهرهای همجوار است.

به گزارش ایرنا، در این روستا آب‌های گرم فراوانی وجود دارد که هر یک به نوبه خود دارای خاصیت جداگانه‌ای است؛ این چشمه‌های آب گرم دارای املاح و مواد معدنی بسیاری هستنند که برای درمان انواع دردهای مفاصل مفید و حائز اهمیت است و هر سال تعداد زیادی گردشگر به این منطقه آمده و از این طبیعت خدادادی استفاده می‌کنند.

روستای گردشگری قینرجه یکی از مهمترین جاذبه های طبیعی و گردشگری تکاب است که در فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز شهر تکاب و در فاصله پانزده کیلومتری مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان واقع شده است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با بیش از ۱۸۰ اثر طبیعی و تاریخی ثبت ملی و داشتن مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان به عنوان چهارمین اثر ملی کشور در فهرست آثار سازمان یونسکو یکی از مقاصد گردشگران نوروزی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها تکاب گردشگری آذربایجان غربی تخت سلیمان ایرانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب گردشگری آذربایجان غربی تکاب گردشگری آذربایجان غربی تخت سلیمان ایرانگردی تخت سلیمان آب گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم مؤمن و ولایت مدار تکاب در سالروز شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) مسیر مصلی بقیة الله الاعظم (عج) تا مسجد جامع این شهرستان را به عزاداری پرداختند.   عزاداران تکابی سینه زنان مسیر یاد شده را طی نموده و در سوگ آن امام همام به عزاداری پرداختند

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان