Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@20:21:00 GMT

در این هتل خوش‌منظره‌ی تهران اقامت کنید!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۵۹۱۵

در این هتل خوش‌منظره‌ی تهران اقامت کنید!

یکی از بهترین و خوش‌منظره‌ترین این هتل‌ها، در نواحی شمالی تهران ساخته شده و از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر نیز به حساب می‌آید. ما در این مقاله، این هتل را به شما معرفی می‌کنیم و در نهایت خواهیم گفت که چطور می‌توانید آن را آنلاین رزرو کنید. پس تا پایان همراه ما باشید.

هتل پارسیان استقلال؛ خوش‌منظره‌ترین هتل تهران!

اگر قصد عزیمت به پایتخت را دارید و دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای رو به کوه‌های شمالی شهر تهران دارد، باید هتل پارسیان استقلال را برای اقامت خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل 5 ستاره که جزو قدیمی‌ترین هتل‌های پایتخت است و حدود نیم قرن از ساخت آن می‌گذرد، در گذشته به نام هتل هیلتون شناخته می‌شده و این روزها، نام آن پارسیان استقلال است. این هتل در ابتدا فقط یک برج داشت، اما 10 سال پس از افتتاح، برج دیگری به آن اضافه شد و این روزها در مجموع این دو برج 15 طبقه، در مجموع 552 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارند تا مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، بتوانند در این هتل اقامت داشته باشند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

این هتل امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی دارد که استفاده از آنها، تجربه‌ی سفر شما به تهران و اقامت در این هتل را خاطره‌انگیزتر خواهد کرد. مثلا اگر قصد صرف ناهار یا شام را داشته باشید، می‌توانید به یکی از سه رستوران هتل سر بزنید و بهترین غذاهای بین‌المللی و ایرانی را میل کنید. از میان امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به سالن بدنسازی، زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

دسترسی و موقعیت مکانی هتل

همانطور که گفتیم، این هتل موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد و خیلی از اتاق‌های آن، رو به کوه‌های شمالی تهران منظره دارند. این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر تهران ساخته شده و فاصله خیلی کمی تا میدان تجریش دارد. شما خیلی راحت می‌توانید خود را از این هتل به میدان تجریش، کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، بازار تجریش و دربند برسانید و از گشت و گذار در این مکان‌ها، لذت ببرید.

راهنمای رزرو آنلاین هتل در پایتخت

شما می‌توانید برای رزرو هتل تهران با قیمت مناسب، به سایت اسنپ‌تریپ مراجعه کنید. برای این کار کافیست در ابتدا وارد اپلیکیشن یا سایت اسنپ‌تریپ شوید، سپس به بخش هتل داخلی رفته، نام شهر تهران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید و بازه زمانی مورد نظرتان برای اقامت را نیز تعیین کنید. اسنپ‌تریپ بر اساس جستجوی شما، لیست هتل‌های تهران را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید این هتل‌ها را با معیارهای مختلف مانند امکانات، قیمت و آدرس، باهم مقایسه نموده و هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید و با پرداخت هزینه کامل آن به صورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

کد خبر 1649363

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • رزرو هتل در آمستردام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸