Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی پیش از ظهر شنبه در نشست با مجمع نمایندگان و جمعی از مدیران امور اقتصادی و دارایی استان گیلان در رشت با بیان اینکه با تنگنایی در حوزه مالیات مواجه هستیم، اظهار کرد: بانک مرکزی به بانک‌ها اعلام کرده که افزایش نقدینگی بیشتر از ۳۶ درصد نشود البته همین عدد نیز بالا است و باید کمتر از ۳۰ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بانک‌ها از طرفی باید این سقف اعلام شده را رعایت کنند و از طرفی نیز کسبه و فعالان اقتصادی نیز باید برای خرید مواد اولیه چند برابر قبل پول پرداخت کنند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی افزود: مشکل اصلی ما این است که خروج تسهیلات برای خرید ماشین آلات و مواد اولیه بیشتر شده در حالی که توان بانک‌ها بیشتر نشده است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های کشور با تنگنا و محدودیت در ارائه تسهیلات مواجه هستند، بیان کرد: برای دریافت تسهیلات باید پروژه‌ها را اولویت بندی کنیم تا پروژه‌های مهم‌تر توسط بانک‌ها حمایت شوند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه اگر توقع داشته باشیم بانک‌ها به همه درخواست‌های خرد مردم جواب بدهند امکان پذیر نیست، ادامه داد: ارائه تسهیلات به افراد بازنشسته و یا کسانی که جریان پول در حساب آنها برقرار بوده الزامی است و اگر بانکی از این کار امتناع کند تخلف انجام داده و با آن برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهور بر عدم افزایش قیمت نان به عنوان قوت قالب مردم است، گفت: با اجرای طرح عادلانه سازی یارانه آرد و نان در پی آن هستیم که زنجیره کارخانجات آرد تا توزیع درب نانوایی‌ها را با تعداد خرید مردم وصل کنیم و این کار به دولت امکان می‌دهد که میزان خروج آرد از شبکه توزیع را پیدا کند.

خاندوزی با اشاره به سرعت پایین پیگیری مصوبات رئیس جمهور به گیلان، گفت: اتفاقات خوبی تاکنون آغاز شده اما در خصوص ابلاغ بخشی از اعتبارت سفر، بانک‌های استان منتظر ابلاغیه رسمی بودند که بعد از برگشت به تهران سرعت بخشی به این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: تسهیلات سفر رئیس جمهور در دو بخش وجود داشت که یکی مربوط به تبصره ۱۸ و اشتغالزایی بود که آئین نامه‌های مربوطه ابلاغ نشده و آمادگی داریم که نامه تبصره ۱۸ گیلان را ابلاغ کنیم.

کد خبر 5534256

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر اقتصاد و امور دارایی سید احسان خاندوزی مصوبات سفر استان گیلان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی اردبیل عید سعید قربان مشهد زلزله هرمزگان دعای عرفه آمار کرونا آلودگی هوا رئیس جمهور بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به لزوم وحدت و همدلی میان مسئولان و نمایندگان استان گفت: پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هستیم.

ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در نخستین گفت‌وگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری گفت: متاسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

استاندار لرستان توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستم.

وی با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه آهن دورود – خرم آباد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

 استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود