Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان گفت: کتابخانه‌های عمومی با توجه به کاربری جدید خود در جایگاه فرهنگسرا‌های اجتماعی گامی جدید در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کتاب محور در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برداشته اند.

او گفت: در واقع هدف ما از برگزاری این قبیل برنامه‌ها علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حرکت در مسیر جهاد تبیین با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری  بر لزوم این امر درجامعه با در نظر گرفتن تهاجم های فرهنگی دشمنان به قصد صدمه زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: این طرح در ایام دهه ولایت و امامت همراه با برگزاری  هزار و ۱۰۰  ویژه برنامه فرهنگی کتاب محور در کتابخانه‌های عمومی استان با محوریت نشست کتابخوان غدیر، نمایشگاه‌های کتاب، برپایی محافل ادبی با حضور شاعران محلی، تقدیر و گرامیداشت اعضا و کارکنان سادات، برگزاری جلسات خوانش و نقد و بررسی کتاب و ... انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین  سبزیان گفت: مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» با محوریت خطبه غدیر تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در همه کتابخانه‌های عمومی استان به همراه جوایز ویژه برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به سامانه مسابقات الکترونیکی به نشانی www.samanpl.ir و یا پرسشنامه آنلاین https://mashhadpl.porseshnameonline.com/form/ghadir مراجعه کنند.

او گفت: رونمایی از کتاب «سلوک توحیدی» با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن وکیلی، نویسنده اثر؛ خوانش و معرفی کتاب «خوشبختی در همین نزدیکی» اثر عبدالحمید صادقی، نویسنده اثر با محوریت خانواده و سبک زندگی ویژه عفاف پسران به همراه ۱۰۰ داستان جذاب ویژه پسران و همچنین خوانش کتاب «دختر مو شرابی» اثر محمد حسین زاده در ایام دهه ولایت و امامت برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ولایت کتابخانه عمومی عید غدیر کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)