Web Analytics Made Easy - Statcounter

  آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر را با ما طعم دلنشین لیمو بیاموزید

دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ‌ تاپ و کامپیوتر در قالب پکیج آموزش لیمو، به کارآموزان عرضه خواهد شد. از ابتدای ساخت کامپیوترها تا به امروز، فناوری‌های دیجیتال رشد گسترده‌ای داشته‌اند. از این ‌رو لپ‌ تاپ‌ها و کامپیوترها امروزه به شکل‌های نوین طراحی و به بازار عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان ‌طور که می‌دانید کامپیوترها نقش به سزایی در زندگی تمامی افراد دارند و تقریباً می‌توان گفت خانه‌ای نیست که در آن یک کامپیوتر رومیزی یا شخصی وجود نداشته باشد.

آموزش تعمیرات لپ‌ تاپ و کامپیوتر از دوره‌های تخصصی است که در مؤسسه فنی پل به ‌صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود. به ‌طور کلی تمامی لپ ‌تاپ‌ها و کامپیوترها از ۲ قسمت اصلی نرم‌افزار و سخت‌افزار تشکیل ‌شده‌اند. هنگام شرکت در دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ ‌تاپ، شما می‌توانید به ‌صورت تخصصی تمامی قطعات سیستم همچون پاور، مادربرد، سی‌دی رام، گرافیک، هارد و... را فرا بگیرید.

سرویس کردن لپ‌ تاپ شامل چه مواردی است؟

بی‌توجهی به ‌سلامت لپ ‌تاپ‌ها با توجه به افزایش قیمت آن‌ها، می‌تواند منجر به ایجاد خسارت‌های سنگین شود. بدون مشکل کار کردن لپ‌ تاپ دلیل بر این نمی‌باشد که به بررسی نیاز ندارد. گاهی ممکن است یک اختلال کوچک بدون ایجاد هیچ نشانه‌ای وجود داشته و عدم بررسی آن می‌تواند موجب بدتر شدن اختلال شود و در پایان به سیستم شما آسیب جدی وارد کند. با سرویس کردن سیستم از بروز هر گونه اختلال جلوگیری کنید. سرویس کردن لپ‌ تاپ شامل موارد زیر می‌باشد.

گردگیری و تمیز کردن فن لپ ‌تاپ بررسی و اطمینان از سلامت کابل‌های داخلی لپ ‌تاپ بررسی و اطمینان از سلامت پورت‌های ورودی لپ ‌تاپ تمیز کردن کیبورد لپ ‌تاپ گردگیری تمامی قطعات داخلی لپ ‌تاپ

 

در دوره آنلاین لیمو چگونه آموزش تعمیرات لپ‌ تاپ و کامپیوتر را فرا می‌گیریم؟

آموزشگاه پل در دوره آنلاین لیمو مبنی بر اینکه اطلاعات شما صفر است، به شما آموزش می‌دهد. از این ‌رو با ثبت ‌نام در دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ ‌تاپ و کامپیوتر می‌توانید تمامی موارد و سرفصل‌ها را از ۰ تا ۱۰۰ آموزش ببینید. برگزاری تمام دوره‌های آموزشی با طعم لیمو، توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای صورت می‌گیرد. پس ‌از صدور مدرک، کارآموزان می‌توانند به بازار کار وارد شده و شغلی پرسود برای خود ایجاد کنند. هنگام گذراندن دوره لیمو، تجربه کافی برای حرفه‌ای شدن را کسب خواهید کرد. بنابراین در شروع کار، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

تعمیر کامپیوتر و اجزای وابسته آن در حوزه سخت‌افزار

یکی از مهم‌ترین موارد در حوزه سخت‌افزار، تعمیر کامپیوتر و اجزای وابسته به آن است. همان‌طور که می‌دانید کامپیوترها بسیاری از نیازهای روزمره‌ی ما را پاسخ می‌دهند. لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها در سراسر دنیا موجب به وجود آمدن شغل‌های بسیاری شده‌اند. از همین‌ رو ایجاد هرگونه مشکل در عملکرد آن‌ها موضوعی بسیار مهم است. هنگامی‌که با مشکل لپ ‌تاپ‌ها یا کامپیوترها مواجه شوید، قطعاً به‌ دنبال راهی برای تعمیر آن‌ها می‌گردید. در این ‌صورت اگر در دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با طعم لیمو شرکت کرده باشید، می‌توانید به ‌تنهایی مشکل به‌ وجود آمده را برطرف کنید.

یکی از دغدغه‌های اساسی افراد، هزینه تعمیر لپ ‌تاپ یا کامپیوتر است. بهتر است بدانید که هزینه کلی تعمیرات، طبق نرخ اتحادیه مشخص می‌شود. عوامل دیگری که بر قیمت تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر تاثیرگذار هستند، شامل قیمت روز قطعات سیستم می‌باشند. در نهایت اجرت تعمیرکار نیز به فاکتور اضافه خواهد شد. بنابراین هنگامی ‌که برای تعمیر لپ‌ تاپ یا کامپیوتر خود به تعمیرکار مراجعه می‌کنید، حتما با توجه به مشکل دستگاه، هزینه تقریبی را به شما اعلام خواهند کرد.

مشکلات رایج لپ تاپ و کامپیوتر

در صورتی‌ که در دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ ‌تاپ و کامپیوتر شرکت کنید، می‌توانید تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجاد شده در سیستم خود را برطرف کنید. مشکلاتی که در یک لپ ‌تاپ و کامپیوتر ممکن است به وجود آید عبارت‌اند از:

هنگ کردن لپ ‌تاپ

از موارد رایجی که برای اکثر افراد پیش می‌آید؛ هنگ کردن لپ ‌تاپ است. این امر ممکن است باعث سردرگمی شما شود و هنگامی‌که با راهکارهای نرم‌افزاری این مشکل رفع نشود، باید به بخش سخت‌افزاری آن رجوع کنید. این اختلال ممکن است در قطعاتی مانند هارد درایو، رام یا کارت گرافیک باشد. در دوره آنلاین لیمو، تمامی این قطعات به‌ صورت جداگانه بررسی و آموزش داده می‌شود.

داغ شدن بیش‌ از اندازه در هنگام استفاده از لپ ‌تاپ

معمولاً اختلال در عملکرد فن لپ‌ تاپ، از اصلی‌ترین دلایل داغ شدن بیش ‌از اندازه لپ ‌تاپ است. یکی از مخرب‌ترین موارد که موجب آسیب جدی در قطعات لپ ‌تاپ می‌شود، گرما است. در صورتی‌که فن لپ ‌تاپ را گرد و غبار گرفته باشد، با تمیز کردن آن مشکل برطرف می‌شود. در غیر این صورت با بررسی آن می‌توانید به تعمیر یا تعویض فن اقدام کنید.

به ‌سرعت خالی شدن شارژ باتری لپ ‌تاپ یا شارژ نشدن آن

مهم‌ترین تفاوت کامپیوترها و لپ‌ تاپ‌ها، قابل‌ حمل بودن لپ ‌تاپ‌ها می‌باشد. از این ‌رو باتری لپ ‌تاپ نقش مهمی را در این تفاوت ایفا می‌کند. بنابراین هنگامی‌که باتری لپ ‌تاپ شما به مشکل خورد، لازم است حتما به یک تعمیرکار حرفه‌ای لپ‌ تاپ مراجعه کنید.

مشکلات موجود در کیبورد

گاهی ممکن است کیبورد لپ ‌تاپ شما به ‌صورت یک ‌دفعه‌ای کار نکند، با این ‌وجود اگر مشکل نرم‌افزاری باشد، با تنظیمات سیستم می‌توان آن را رفع کرد. اما گاهی این مشکل به اتصالات کیبورد مربوط است، و با بررسی بخش سخت‌افزاری آن می‌توانید به ‌سرعت محل مشکل را شناسایی کرده و به تعمیر آن اقدام کنید.

ضعف کارت گرافیک لپ ‌تاپ

زمانی‌ که کارت گرافیک دچار اختلال می‌شود، ممکن است بر روی صفحه مانیتور خطوطی ظاهر شده و یا شما را از ورود به محیط ویندوز محروم ‌کند. بهتر است بدانید که هزینه تعمیر این قطعه، بسیار کمتر از هزینه تعویض آن است. بنابراین اگر در دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ ‌تاپ و کامپیوتر شرکت کنید، خودتان می‌توانید سیستم را بررسی کرده و در صورت قابل تعمیر بودن کارت گرافیک، آن را تعمیر کنید.

سخن آخر

شما با گذراندن دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ‌ تاپ و کامپیوتر در آموزشگاه فنی پل می‌توانید صاحب یک مدرک بین‌المللی شوید. این مدرک برای تمامی دوره‌هایی همچون دوره آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لپ‌ تاپ و کامپیوتر و نصب دوربین‌های مدار بسته که در آموزشگاه پل ارائه می‌شوند، صادر خواهد شد. از ویژگی‌های مهم دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ ‌تاپ و کامپیوتر در مجتمع آموزشی آنلاین پل، می‌توان به اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای اشاره کرد. سپس با این مدرک می‌توان جواز کسب دریافت کرده و در ایران یا خارج از کشور شروع به کسب درآمد کرد. آموزش تعمیرات لپ ‌تاپ و کامپیوتر با طعم لیمو در حرفه‌ای شدن هر چه بهتر شما نقش بسزایی دارد. برای ثبت ‌نام در دوره‌های آنلاین و منحصر به ‌فرد این آموزشگاه می‌توانید با ما در تماس باشید.

منبع : poulgilan.com

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آموزش تعمیرات لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مریم حاجی‌ابراهیمی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ۴۳ دوره و کارگاه آموزشی صنایع‌دستی در قالب آموزش شاغلان و دوره‌های آموزشی ترویجی کوتاه‌مدت برای ۸۳۹ نفر اجرایی شد. معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان افزود: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند ازجمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن و… برگزار شد. او خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد. حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند. او افزود: در سال جاری اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهرها و روستاهای استان، خصوصاً شهر و روستاهای ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

       

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • (ویدیو) گل اول آلومینیوم به پرسپولیس توسط لیمو‌چی
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان