Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات تنیس البرز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: صبا خیرمنش  و عسل کیایی در فینال بخش دونفره توانستند با نتیجه (۶-۴ / ۶-۲) حریف خود کیمیا کمالیان و رومینا رافعی‌پور را شکست دهند و قهرمان بخش دونفره تور آسیایی شوند.

«امیر حسین پاکزاد» افزود: این رقابت ها امروز نیز با مشخص شدن فینالیست‌های بخش انفرادی و فینال بخش دونفره پسران پیگیری تا روز یکشنبه ایستگاه پایانی تورنومنت آسیایی با برگزاری فینال انفرادی دختران و پسران پایان یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تور آسیایی زیر ۱۴ سال دختران و پسران در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره  با حضور ۷۸تنیسور از کشورهای ایران، افغانستان و سوریه به میزبانی پایگاه قهرمانی تنیس البرز از تاریخ ۱۱ الی ۱۹تیر ادامه خواهد داشت.

سرداور مسابقات مهدی ملک‌زاده داور نشان سفید بین المللی کشورمان است و مدیریت مسابقات بر عهده جواد خودکاری می‌باشد.

برچسب‌ها البرز ایران فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز ایران فدراسیون تنیس البرز ایران فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟