Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@13:25:51 GMT

(ویدئو) ماجرای شایعه خودکشی و مرگ سحر قریشی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۶۰۳۴

(ویدئو) ماجرای شایعه خودکشی و مرگ سحر قریشی

فرارو- خودکشی و مرگ سحر قریشی، شایعه‌ای است که برخی رسانه‌های داخلی و کاربران فضای مجازی به آن دامن زده اند. این گروه مدعی اند که او به خاطر فوت خواهرش دست به خودکشی زده و در نهایت هم جان باخته است. اما بررسی ما نشان می‌دهد که ادعای این رسانه‌ها صحت ندارد.

به گزارش فرارو، استناد این گروه از کاربران و برخی از رسانه‌ها در مورد مرگ و خودکشی سحر قریشی به ویدیویی است که او دو سال قبل منتشر کرد و در آن ویدیو در مورد آرزویش یعنی مرگ و تشییع اش توسط مردم حرف می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید در زمان کودکی به خاطر دارد که آقای منوچهر نوذری فوت کرده بود و در اخبار دیده بود که مردم او را تشییع می‌کنند. به همین دلیل آرزو کرد بوده که بازیگر شود، تا اگر فوت کرد، مردم او را تشییع کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سحر قریشی گفته که این آرزویش شاید به این دلیل بوده که در کودکی با مادربزرگ و پدربزرگ اش زندگی می‌کرده و احساس تنهایی داشته است. برای همین فکر می‌کرده که برای همیشه تنها می‌ماند و اگر روزی بمیرد، کسی نیست که در مراسم تدفین او شرکت کند.

حالا این گروه مدعی اند که سحر قریشی این آرزویش را عملی کرده و دست به خودکشی زده است. سر آخر هم جان باخته است.

ادعا‌های خودکشی و مرگ او در حالی است، که در طول ۲۴ ساعت گذشته سحر قریشی در صفحه شخصی اینستاگرام اش مطالبی را منتشر کرده است و خبری از مرگ و خودکشی او نیست. دیگر اطرافیان او همچون امیر حسین مقصودلو (امیر تتلو) نیز به این شایعات توجهی نکرده اند و پاسخی هم به این خبر کذب نداده اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سحر قریشی سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

کاربری توئیتری به نام فرزین در این باره نوشت: به علت اینکه شهاب حسینی باید به آمریکا می‌رفت و عجله داشت، ابتدا تمام سکانس‌های مربوط به شهاب حسینی ضبط شد! ضمن اینکه او برای بازی در این سریال ۵ میلیارد تومان دریافت کرد.

منبع: برترین‌ها

tags # شهاب حسینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • فیلم/ کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟