Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد میری دیسفانی گفت: تا کنون طی یک اقدام جهادی طی نیمه نخست تیرماه بیش از هزار و ۸۸۰ واحد نانوایی معادل ۸۵ درصد نانوایی‌های مشهد دستگاه هوشمندسازی فروش نان را نصب کرده اند.

او گفت: تعداد ۲ هزار و ۲۱۳ نانوایی‌ فعال مجاز در شهرستان مشهد فعال است ادامه داد:در نانوایی‌های دارای کارتخوان‌های هوشمند به ازای تعداد نان‌های تولیدی و فروخته شده سهمیه آرد به نانوا تعلق می گیرد و در بقیه نانوایی ها که این دستگاه نصب نشده پس از رفع مشکلات این اقدام انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: با اجرای این طرح علاوه بر تامین آرد مورد نیاز تا حد زیادی جلو تخلفات و سوء استفاده احتمالی در تولید این کالای اساسی گرفته می‌شود. 

میری گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها از طریق پایانه فروش نصب شده مشخص می‌شود که مردم چه قدر نان خریده‌اند تا به همان میزان آرد به خبازی اختصاص پیدا کند و اضافه‌تر از آن، آردی به نانواها اختصاص پیدا نمی‌کند و با این روش، توزیع آرد ساماندهی می‌شود.

او گفت: موضوع مهم این است که مردم نان را با قیمت مصوبی که از قبل در دستگاه ثبت شده خریداری می‌کنند و امکان تغییر نرخ و گران فروشی توسط نانوا وجود نداشته و این شیوه هیچ تاثیری در تغییر و افزایش قیمت نان ندارد. 

مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: ورود به مساله نان هزینه‌بَر است و تشکیلات نظارتی قوی و سیستم الکترونیکی دقیق می‌خواهد، آنچه واضح است هوشمندسازی در ساختار و چرخه تولید و توزیع عادلانه و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی تاثیر دارد و اندک ایرادات موجود در مقابل آن در گذر زمان قابل کاهش و مدیریت است.

میری گفت: یکی از مهمترین راهبردهای دولت، هوشمندسازی و مردمی‌سازی یارانه‌ها و تحقق عملی عدالت اجتماعی، حمایت از دهک های پایین و مبارزه با رانت و فساد در بخش تولید و توزیع گندم، آرد و نان بود که هر ساله میلیاردها تومان از یارانه اختصاصی به بهانه‌ها و روشهای نامتعارف وغیره اصولی به هدر می‌رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی های متخلف کارتخوان هوشمند نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد