Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، بیست و سومین کنگره بین‌المللی پزشکی تولیدمثل و هجدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی ۱۶ تا ۱۸ شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، تاکنون بیست و دو دوره از این کنگره علمی - بین‌المللی که زمینه‌ساز پژوهش‌های مشترک علمی است، با حضور گسترده دانشمندان از سراسر جهان با موفقیت برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و سومین کنگره بین‌المللی پزشکی تولیدمثل (Reproductive Biomedicine) و هجدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی (Stem cell Biology & Technology) در تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ (۹-۶ سپتامبر ۲۰۲۲) در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

دکتر بهار موقر، دبیر علمی بیست‌ و سومین کنگره بین‌المللی تولیدمثل و دکتر حامد دائمی، دبیر علمی هجدهمین کنگره سلول‌های بنیادی هستند. دکتر روح‌الله فتحی نیز به عنوان دبیر اجرایی این کنگره معرفی شده است.

دو کنگره بین‌المللی پزشکی تولیدمثل و فناوری سلول‌های بنیادی به زبان انگلیسی و سمینار پرستاری و مامایی به زبان فارسی برگزار می‌شوند و اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برای آگاهی از محورهای برنامه می‌توانند به وب‌سایت کنگره رویان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی پژوهشگاه رویان کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود