Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:39:11 GMT

گلایه مینی بوس داران بندرعباس از سهمیه های سوخت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۶۲۸۲

گلایه مینی بوس داران بندرعباس از سهمیه های سوخت

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از مینی بوس داران شهر بندرعباس در اعتراض به نوع اعمال سهیمه بندی سوخت، عدم ارائه سوخت نفت و گاز در سه جایگاه سوخت و کمبود جایگاه سوخت گازوئیل در شهر بندرعباس اعتراض کردند.

صبح شنبه مینی بوس دارانی که سرویس جابجایی کارکنان صنایع غرب شهر بندرعباس را انجام می دهند نسبت به برخوردهای سلبی با آنها با عنوان مبارزه با قاچاق سوخت گلایه و اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از گلایه مینی بوس داران این است که برای مقابله با قاچاق سوخت چرا از مینی بوس ها آغاز کرده اند، مگر هر مینی بوس چقدر امکان جابجایی قاچاق سوخت و یا سهمیه فروش سوخت را دارد.

سهمیه مینی بوس ها روزانه ۸۰ لیتر تعیین شده است. سهمیه تعیین شده برای مینی بوس ها که جابجایی پرسنل صنایع غرب را بر عهده دارند کم است.

این مینی بوس داران عنوان کردند: به خاطر قاچاق سوخت جدیداً کارت های سوخت برخی از مینی بوس داران را سوزانده اند، در حالی که این مینی بوس ها طبق قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران در مسیر بندرعباس تا صنایع غرب مانند کشتی سازی در تردد روزانه هستند.

با وجود تردد ماشین های سنگین و نیمه سنگین تنها سه جایگاه سوخت در شهر بندرعباس است که پس از پنج ساعت معطلی برای سوختگیری، در اکثر مواقع این جایگاهها با کمبود ارائه سوخت روبرو می شوند و مینی بوس ها معطل می مانند.

فرماندار بندرعباس با حضور در جمع آنها قول حل مشکل و رفع انسداد کارت های سوخت و همچنین تجدید نظر در سهمیه سوخت آنها را داد.

کد خبر 5533967

منبع: مهر

کلیدواژه: مینی بوس جایگاه سوخت قاچاق سوخت کارت سوخت بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی اردبیل عید سعید قربان دعای عرفه مشهد زلزله هرمزگان آمار کرونا آلودگی هوا مینی بوس داران شهر بندرعباس مینی بوس ها قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه