Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع امنیتی در حشد شعبی عراق از انهدام دو مقر متعلق به بقایای گروه تروریستی داعش در غرب شهر الرمادی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع امنیتی در حشد شعبی عراق شامگاه گذشته اعلام کرد: دو مقر متعلق به بقایای گروه تروریستی و جنایتکار داعش، در یک عملیات امنیتی پیش دستانه، در غرب شهر الرمادی منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نیرو‌های امنیتی عراق یک عملیات امنیتی پیش دستانه را در منطقه صحرایی حدیثه در غرب شهر رمادی آغاز کردند که از طریق آن توانستند دو پایگاه متعلق به بقایای این گروه تروریستی را منهدم کنند.

وی تاکید کرد که در این عملیات هیچ آسیبی به نیرو‌های امنیتی عراق وارد نیامد و آن‌ها با موفقیت این عملیات را به پایان رساندند.

این منبع افزود: بقایای گروه تروریستی داعش از این دو مقر در راستای اهداف پلید خود در عملیات‌هایی نظیر گروگان گیری و حمله به نیرو‌های امنیتی مستقر در مناطق غربی الرمادی استفاده می‌کردند، همچنین تروریست‌ها در این دو پایگاه مقادیر زیادی تسلیحات ذخیره کرده بودند که از آن در عملیات‌های تروریستی بهره می‌بردند.

منبع امنیتی وابسته به حشد شعبی تاکید کرد: نیرو‌های امنیتی عراق با بهره گیری از داده‌های دقیق اطلاعاتی، این دو مقر تروریست‌های داعشی را منهدم کردند، اما با این وجود عملیات. تعقیب و پاکسازی باند‌های جنایتکار داعش در مناطق بیابانی عراق با وجود صعب العبور بودن این مناطق، همچنان ادامه دارد.

گفتنی است نیرو‌های امنیتی عراق در هفته‌های اخیر در عملیات‌های گسترده‌ای توانسته اند سلول‌های خفته و بقایای داعش متمرکز در مناطق غربی عراق را منهدم کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حشدالشعبی گروه تروریستی داعش نیرو های امنیتی عراق گروه تروریستی دو مقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بیش از ۲۵ تظاهرات در شهرهای مختلف استان ادلب و حومه آن در شمال غربی سوریه برای سرنگونی ابومحمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام یا همان جبهه النصره سابق برگزار شد.

منابع آگاه در ادلب از ثبت چندین مورد از حملات دستگاه امنیتی وابسته به الجولانی به فعالان مسؤول سازماندهی تظاهرات در مناطق مختلف ادلب خبر دادند.

این خبر در حالی است که دستگاه امنیتی وابسته به هیأت تحریر الشام نتوانست تظاهرات علیه الجولانی را در شهر «اورم الجوز» در جنوب ادلب متفرق کند.

این تظاهرات‌ها در اعتراض به بازداشت برخی افراد از سوی گروه تروریستی تحریر الشام و همچنین وضعیت معیشتی مردم ساکن مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی به راه افتاده است.

گفتنی است نزدیک به نیمی از استان ادلب در شمال غرب سوریه و بخش‌های محدودی از استان‌های «حلب»، «حماه» و «لاذقیه» تحت کنترل گروه تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره) است.

کد خبر 6089233

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» به سایر کشورها/ سرکوب وحشیانه آزادی بیان
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان