Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، پیش از ظهر امروز در مراسم تشیع پیکر پاک "سرهنگ سید قدرت سیدی‌زاده" اظهار داشت: وی در سنگر بصیرت سرباز ولایت و مرد میدان بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، پیکر سرهنگ "سید قدرت سیدی‌زاده" پیش از ظهر امروز با حضور احاد مردم ولایتمدار ایلام و شهرستان چرداول  در جوار یاران شهیدش  به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جمال شاکرمی در این مراسم اظهار داشت: مرحوم "سرهنگ سید قدرت سیدی‌زاده" در سنگر بصیرت سرباز ولایت و مرد میدان بود.

فرمانده سپاه امیراامومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد:  حاج قدرت با سختی‌ها و شدائد بزرگ شد، او یک روستازاده بود که فقط به خدا اعتماد کرد و سرباز امام انقلاب بود، در مرحله جنگ سخت بارها تا مرز شهادت رفت، بارها در مناطق عملیاتی شهید شد، فرمانده‌ای آزاده، ایثارگر، جانباز و همه واژه‌های مقدسی بود که در عرفه در ارتباط حسین بن علی(ع) با خداوند متعال در آن شکل گرفت و در کربلا به صورت متراکم خودش را نشان داد و در قامت فرماندهان ما بود.

شاکرمی یادآور شد: حاج قدرت در دل سختی‌ها قد کشید و در کمترین زمان ممکن به یک فرمانده دلاور و راهبردی تبدیل شد، تپه ماهورها، چنگوله، مهران و شاخ شمیران بهتر از دیار حاج قدرت او را می شناسد.

"سید قدرت سیدی زاده" از جانبازان دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوستوداع با پیکر مطهر شهید مصطفی مهدوی نژاد+عکس و فیلمکیفرخواست متهم پرونده قتل شهید احترامی صادر شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حاج قدرت ثبت جدیدی از مدیریت و فرماندهی بود، او همه مولفه‌های پیش برنده انسانی را از گذشت، مردانگی، لبخند، عاطفه و احساس را در کنار هم گذاشت و گردان او همیشه متفاوت از همه گردان‌ها بود.

وی افزود: بسیجی‌هایی که از جغرافیای ایلام به لشگر 11 امیرالمومنین می‌آمدند و ذره‌ای از شخصیت حاج قدرت را می‌شناختند سعی می‌کردند در گردان او باشند.

شاکرمی بیان کرد: به مردم چرداول عرض می‌کنم در دوره‌های مختلف دفاع مقدس هر ایل و تباری به فرماندهان خود افتخار می‌کرد و حاج قدرت از این دیار همانند ستاره درخشانی بود که در آسمان لشگر 11 امیرالمومنین تلالو و نورافشانی می‌کرد، حاج قدرت مرد روزهای سخت بود و بزرگترین سند افتخار این دیار است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: حاج قدرت مرد عمل بود، بعد از جنگ علی‌رغم برخی ناملایمتی‌ها هیچ کدام از فرزندان سید که امروز ما شرمنده او هستیم در مناصب دولتی حتی به عنوان یک عضو کوچک جا نگرفت ولی او شکایت نکرد و فرزندانش را همین گونه بزرگ کرده است.

شاکرمی با ذکر خاطره‌ای از این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان داشت: وقتی ایشان را در سیستان و بلوچستان در راستای قرارگاه خاتم الانبیا به‌کارگیری کرده بودند و برگشته بود این سخن را از او شنیدم که "نمی‌توانستم قلاویزان و نقطه ایثار و محل پرواز کبوتران خونین بال این دیار را ترک کنم، دلم برای قلاویزان پر کشیده بود".

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) خاطرنشان کرد: او شهید زنده است، نام سید قدرت برازنده او بود، او آمیخته‌ای از قدرت و توانایی و چابکی بود، بنده احساسم این است که سید قدرت در شهرستان و محل زادگاهش مظلوم است، دیار چرداول سید قدرت را به درستی نمی شناسد، او آبروی یک قوم بود، سری در میان سرها داشت و دیده می‌شد، او از مشکلات و مظلومیت این مردم می‌گفت، چیزی برای خودش نمی‌خواست، حتی خانه نداشت.

وی در ادامه گفت: امروز عرفه روز رابطه عاشقی سرور و سالار شهیدان با خدای متعال است، هر چه بود و هر چه در عاشورا اتفاق افتاد نقطه عطف آن در عرفه است.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان ایلام حاج قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی شد. مراسم معارفه وی در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد.

کد خبر 6093352

دیگر خبرها

  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است