Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد محمد پور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در استان سم‌ها و کود‌های شمیایی کشاورزی غیرمجاز و تقلبی را پس از دپو و مخلوط کردن با افزدونی‌های نامرغوب به کشاورزان به فروش می‌رسانند، بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

او می‌گوید: مأموران با اقدامات اطلاعاتی یک کارگاه تولید و توزیع غیرمجاز سموم کشاورزی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره صمت به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ماموران در بازرسی از این کارگاه تولیدی غیرمجاز، بیش از ۲ تن کود مایع و ۲ تن و ۳۵۰ کیلو اسید هیولیک و انواع سموم غیر استاندارد را کشف کردند.

او می‌گوید: با توجه به وسعت جرم و حتی آلوده نمودن سفره‌های زیرزمینی از طریق پسماند‌های بسیار سمی، مکان فوق پلمب و متهم اصلی نیز در محل دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی سموم کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه