Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: جشنواره ملی فرهنگ عشایر، مهمترین رویداد فرهنگی حال حاضر در جنوب کشور است.

طالبی پور از حضور ۱۵ استان در جشنواره ملی فرهنگ عشایر خبر داد و تصریح کرد: ۱٠ سیاه چادر پوشش ارائه فرهنگ عشایری را خواهند داشت.

طالبی پور تصریح کرد: قریب به سه سال است که جشنواره‌ای در سطح گسترده در استان برگزار نشده و ضرورت جشنواره‌ای برای فضا سازی با محوریت حضور مردم و نشاط بخشی احساس می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان ظرفیت‌های بالایی در محور صنایع دستی و گردشگری داشت، با هدفگذاری عرضه تولیدات، ارائه ظرفیت‌ها و معرفی فرهنگ و پتانسیل‌ها، جشنواره ملی فرهنگ عشایر در استان برنامه ریزی شد.

طالبی پور با بیان اینکه همزمان با عید قربان این نمایشگاه در پارک ولایت اجرایی می‌شود، تصریح کرد: هدف اصلی این جشنواره و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های استان در بخش عشایر، معرفی آداب و سنن محلی و بومی و معرفی زندگی عشایری را نیز خواهیم داشت.

مدیرکل گردشگری استان با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره ملی کوچ عشایر مکمل یکدیگر هستند، اظهار داشت: هر استانی در قالب این جشنواره فرهنگ و ظرفیت‌ها را به تصویر می‌کشد.

طالبی پور گفت: میزگرد گردشگری عشایری، پنل‌های تخصصی و چندین محور برنامه نیز دیده شده است.

طالبی پور گفت: جشنواره ملی فرهنگ عشایر از عصر ۱۹ تیر ماه در پارک ولایت یاسوج کلید خواهد خورد.

کد خبر 5534331

منبع: مهر

کلیدواژه: کوچ عشایر عشایر میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان دعای عرفه اردبیل خراسان رضوی مشهد زلزله هرمزگان آمار کرونا مجلس شورای اسلامی جشنواره ملی فرهنگ عشایر طالبی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، موثقی نیا رئیس هیئت عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران  گفت: رئیس جمهور ایران در روز نخست اجلاس مشترک، بر افزایش همکاری‌ها به ۱۰ میلیارد دلار تاکید کرده است و ما در صدد حرکت در این مسیر هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود