Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی محمدی» عصر شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث باباجانی، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، دالاهو، قصرشیرین، کنگاور، روانسر، سنقروکلیایی و صحنه هم در وضعیت آبی قرار دارند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی قبلی (دهم تیرماه) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان گیلانغرب در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث‌باباجانی، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین، کنگاور، روانسر، سنقروکلیایی و صحنه نیز در وضعیت آبی قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، وضعیت قرمز یا خیلی پرخطر به شرایطی اطلاق می‌شود که در یک شهر از هر صدهزار نفر، دست‌کم ۱۰ نفر روزانه به علت ابتلا به کرونا  در بیمارستان بستری شوند.

نارنجی به معنای وضعیت کرونایی پرخطر است، آمار روزانه بستری بیشتر از ۶ نفر از میان یکصد هزار نفر جمعیت، آن منطقه را در وضعیت نارنجی تعریف می کند.

رنگ زرد از سوی ستاد مقابله با کرونا به معنای خطر متوسط محسوب می‌شود. مناطقی که بین چهار تا ۶ نفر از میان هر یکصد هزار نفر بیمار کووید ۱۹ بستری به صورت روزانه داشته باشند با وضعیت زرد تعریف می‌شوند و رنگ آبی یعنی میزان بستری در ۲ بیمار به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هم کمتر و روند نزولی است.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مردم کرمانشاه در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و ۸۰.۸ درصد جمعیت استان دوز اول و ۷۲ درصد آنها دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

در جامعه بالای ۱۲ سال استان کرمانشاه نیز میزان تزریق دوز اول ۹۴.۸ درصد و تزریق دوز دوم ۸۵.۷ درصد است،  همچنین تزریق دوز سوم در این رده سنی به بالای ۴۷ درصد رسیده که هنوز هم با نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم.

میزان تزریق واکسن در رده های سنی پنج تا ۹ سال و ۹ تا ۱۲ سال در استان کم است و اکنون  ۲۱.۵ درصد از کودکان پنج تا ۹ سال و ۴۰.۶ درصد از کودکان ۹ تا ۱۲ ساله استان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.
تزریق واکسن هم اکنون در روستاها در خانه های بهداشت و در شهرها در سطح پایگاه های سلامت انجام می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و دو هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در حوزه اشتغال و کارآفرینی سند اشتغال با برش شهرستانی و دستگاهی تدوین شد.

وی افزود: بر اساس همین سند اشتغال ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی به‌صورت ناخالص برای استان تدوین شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد ثبت و ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته ۴۵ هزار و ۵۶۰ نفر (بیش از تعهد) در سامانه رصد شغل ثبت شده بود.

احمدی اضافه کرد: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده ایجاد شده است.

وی هدف‌گذاری ایجاد اشتغال امسال را ۲۶ هزار و ۲۴۷ نفر اعلام و تصریح کرد: توجه امسال دولت بیشتر روی اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، به نحوی که هر استان باید ۱۴.۴ درصد اشتغال سال ۱۴۰۳ را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص دهد.

کد خبر 750033

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور