Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:47:26 GMT

۲ شهر قزوین در وضعیت نسبتاً پرخطر قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۶۹۴۰

۲ شهر قزوین در وضعیت نسبتاً پرخطر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، با انتشار نقشه رنگ‌بندی جدید کرونایی در قزوین دو شهرستان قزوین در وضعیت نسبتاً پر خطر و ۴ شهرستان قزوین نیز فعلاً در وضعیت آبی قرار دارند.

در نقشه رنگ بندی جدید نام آوج و قزوین در بین شهرهای نسبتاً پرخطر یا همان رنگ زرد دیده می‌شود. این در حالی است که در دوره‌های پیشین شهرستان آوج معمولاً جزو شهرهای کم خطر قزوین محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های آبیک، البرز، تاکستان و بویین زهرا نیز در رنگ بندی جدید کرونا در کشور در جمع استان‌های آبی هستند.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی شرایط رنگ بندی کرونا در قزوین به زودی دچار تغییر خواهد شد و نیاز است شهروندان برای پیشگیری از بروز موج جدید کرونا، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5534376

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا آمار کرونا رنگ بندی کرونایی قزوین بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان دعای عرفه اردبیل خراسان رضوی مشهد زلزله هرمزگان آمار کرونا مجلس شورای اسلامی رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» از حمایت جامعه دینی و بانوان این سرزمین که در روزگارانی شاهد کشف حجاب رضاخانی بودند خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در این دیدار که به پاس اجرای طرح ملی نور صورت گرفت، افزود: دشمن برای فتح خاکریزهای معنوی به این دسیسه شیطانی متوسل شده که جامعه دینی ما را به چالش بکشاند ولی با هوشیاری مردم و بخصوص بانوان این سرزمین، فرصت از دشمن گرفته شده وبا رعایت عفت، حجاب و پاکدامنی تیر خلاص را به قلب شیطان افکنده اند.

وی گفت: فلسفه حجاب در اسلام علاوه بر امنیت جامعه به امنیت خانواده نیز کمک می کند و از دستورات دین مبین اسلام رعایت این واجب شرعی است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، خنثی کننده توطئه های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است، افزود: طرح نور، طرحی برای تکریم زنان جامعه است.

دراین دیدار از فرمانده نیروی انتظامی و جانشین انتظامی شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 6093678

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان