Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و جلب مشارکت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با هدف محرومیت‌زدایی و ارتقای شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان استان، فصل جدیدی از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بنیاد علوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر حسن براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در نشست با مدیرکل امور بهداشت و درمان شرکت اسکان ایران زیرمجموعه بنیاد علوی بر ضرورت توجه به حوزه سلامت و لزوم ارتقای زیرساخت‌های این حوزه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امکانات درمانی استان باید متناسب با نیازها و شایسته مردم توسعه یابد، به جذب اعتبارات محرومیت‌زدایی در راستای ایجاد خانه‌های بهداشت در مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار اشاره و عنوان کرد: توجه به این مناطق یکی از اهداف ما برای جلب مشارکت بنیاد علوی است.

 دکتر براتی‌زاده با تأکید بر اینکه دسترسی به امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی باید برای تمام مردم استان امکان‌پذیر باشد، تعدادی از پروژه‌های این حوزه که قابلیت مشارکت بنیاد علوی و شرکت اسکان ایران دارد را برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تقویت و گسترش این همکاری‌ها شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در استان باشیم.

دکتر محمدرضا جمعه زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان نیازهای درمانی استان در حوزه تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: با حمایت ویژه بنیاد علوی و پیگیری‌هایی که خواهیم داشت امیدواریم بخشی از این نیازها را بتوانیم برای مردم استان مرتفع کنیم.

گفتنی است؛ در این نشست که با حضور محبی مدیرکل امور بهداشت و درمان شرکت اسکان ایران زیرمجموعه بنیاد علوی برگزار شد، تعدادی از پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان با کارشناسان فنی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص زمینه‌های افزایش حداکثری مشارکت و همکاری شرکت اسکان ایران در راستای کمک به محرومیت‌زدایی خراسان شمالی در حوزه سلامت گفتگو شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان شاخص بهداشت همکاری زیرساخت بنیاد علوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شرکت اسکان ایران بهداشت و درمان بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیأت‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ آقای محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقاء و آقای سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

کد خبر 6097998

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال