Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، بسیاری از باشگاه‌ های ورزشی در صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی فرارسیدن عید سعید قربان را به مسلمانان تبریک گفتند.

بسیاری از این باشگاه‌ها توئیت‌های بازیکنان مسلمان خود به طرفدارانشان در خصوص عید قربان را نیز منتشر کردند.

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، یوونتوس، منچستر یونایند، بارسلونا، پاری سن ژرمن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با انتشار توئیت‌های جداگانه‌ای عید قربان را به طرفداران خود در کشورهای عربی و اسلامی تبریک گفتند.

در توئیت بایرن مونیخ آمده است: عید آمد و ما خواندیم... و تبریک‌های خود را ارسال کردیم... از «آلیانتس آرنا» آرزو می‌کنیم #عید قربان بر همه باواریایی ها در امت عربی و اسلامی مبارک.

باشگاه آ.ث. میلان ایتالیا نیز این عید را به همگان تبریک گفته و تصریح کرد: عید قربان بر همه طرفداران روسونری در جهان مبارک باد.

باشگاه یوونتوس نیز نوشت: باشگاه یوونتوس عید قربان را به امت اسلامی تبریک می‌گوید.

لیورپول در توئیت خود آورده است: در این روزهای مبارک برای همه دوستداران خود در جهان عرب و اسلام خیر و سعادت دائمی آرزو می کنیم... عید قربان مبارک باد و شما در بهترین حال باشید.



 

منبع: تقریب

کلیدواژه: تیم فوتبال پیام تبریک عید قربان اروپا عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!

برخی از چهره‌های سرشناس فوتبال آلمان از تحقق یک رویای دور از دسترس استقبال می‌کنند: بازگشت پپ به بایرن!

طرفداری | لوتار ماتئوس و روزنامه‌نگار نشریه بیلد از بازگشت پپ گواردیولا به بایرن مونیخ استقبال می‌کنند.

به گزارش اسکای آلمان، در روزهایی که وضعیت سرمربی آینده بایرن مونیخ پیچیده‌تر از هر زمانی شده و حضور گزینه‌های مورد علاقه باواریایی‌ها در آلیانتس آرنا یکی پس از دیگری منتفی می‌شود، یک نام بزرگ، جذاب و غیرمنتظره حوالی بزرگ‌ترین باشگاه آلمان به گوش می‌رسد: پپ گواردیولا.

اگر چه تعهد پپ گواردیولا به قرارداد با منچسترسیتی، چیزی نیست که به راحتی از بین برود و بازگشت او به بایرن مونیخ بیش از آن‌چه یک احتمال باشد، یک رویاپردازی شیرین است، اما برخی از چهره‌های سرشناس فوتبال و مطبوعات آلمان شروع به حمایت از همکاری دوباره پپ و بایرن پرداخته و بازگشت این سرمربی اسپانیایی به آلیانتس آرنا را پیشنهاد داده‌اند.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و یورگ آلتوف، مدیر و روزنامه‌نگار نشریه بیلد از بازگشت پپ گواردیولا به مونیخ استقبال می‌کنند:

لوتار ماتئوس:

بدون شک، پپ گواردیولا مربی بزرگی است که می‌تواند ورزشگاه آلیانتس آرنا را روشن کند (به وجد بیاورد). هیچ تردیدی در مورد توانایی‌های او وجود ندارد. اما با توجه به شرایط و احتمالات فعلی، من روی بازگشت او شرط نمی‌بندم.

یورگ آلتوف:

باید به غیرممکن‌ها فکر کرد! گواردیولا عاشق مونیخ است و هنوز هم در این شهر آپارتمان دارد. او دوستِ کارل هاینتس رومنیگه است و اغلب برای دیدن دوستانش به مونیخ سفر می‌کند. او عاشق این شهر و این باشگاه است. اگر فرصتی برای بایرن پیش آید، باید به غیرممکن‌ها فکر کند!

پپ گواردیولا پس از تاریخ‌سازی در بارسلونا، یک سال استراحت کرد و در تابستان 2013 راهی بایرن مونیخ، فاتح سه‌گانه و قدرتمندترین باشگاه وقت اروپا شد. با وجود عملکرد عالی در فوتبال داخلی آلمان و ثبت میانگین 2/41 امتیاز به ازای هر مسابقه (بهترین عملکرد او میان تیم‌هایی که مربی‌گری کرده)، بایرن مونیخِ پپ گواردیولا ناکامِ بزرگ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت و در سه فصل متوالی به ترتیب توسط رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از رقابت‌ها کنار رفت. 

تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا