Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن گرامیداشت روز عرفه و تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، در مورد شرایط کرونا در کشور گفت: با وجود مشارکت مردم و زحمات کادر درمان باید دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود تا با سویه جدیدی از بیماری مواجه نشویم و یا اگر سویه جدیدی نیز ایجاد شد، گسترش و فراگیری در کشورمان پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به تاثیر گذار بودن رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: لازم است افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن دُز یادآور واکسن اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیسی نقش رسانه‌ها در ارتقا و استمرار رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری از کرونا را مهم برشمرد و گفت: رسانه‌ها با کمک وزارت بهداشت موضوع آموزش مبارزه با کرونا را در جامعه ادامه داده و تقویت کنند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت افزایش آزمایش تشخیص ویروس کرونا برای تقویت بیماریابی در سراسر کشور، بر ضرورت توسعه واکسیناسیون دُز یادآور برای پیشگیری از بیماری تأکید کرد.

رئیسی نظارت بر ورود مسافران از مرزهای کشور را ضروری خواند و گفت: ورود مسافر از تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی باید همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست تشخیص کرونا باشد.

رئیس جمهور در مورد برگزاری مراسم اربعین حسینی و اهمیت برنامه‌ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم، گفت: یقین داریم امسال در مراسم اربعین با حجم بسیار زیادی از علاقمندان برای زیارت اباعبدالله‌الحسین (ع) مواجه خواهیم شد. در واقع این مراسم از اواخر ماه محرم آغاز و تا انتهای ماه صفر ادامه خواهد داشت؛ هر چند مردم خودشان زمان سفر به عتبات عالیات را مدیریت می‌کنند اما ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) نیز باید برنامه‌ریزی‌های لازم را تدوین و به صورت فعالانه اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیسی با اشاره به اینکه در ماه‌های آینده شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در کشور هستیم، تصریح کرد: از همین امروز باید نسبت به آنچه لازم است در مدارس و دانشگاه‌ها برای مقابله با کرونا، انجام شود برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

رئیس جمهور با تقدیر از سازندگان واکسن کرونا در کشور، گفت: امیدوارم با این تعداد واکسن ساخته شده ایرانی و واکسن‌های تامین شده خارجی دیگر نیازمند واردات واکسن کرونا نباشیم و با همین شیب تولید واکسن در کشور نیازهایمان تأمین خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!

به گزارش خبرآنلاین، اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.

در همین راستا، روزنامه ایران نوشت:

اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.

این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900011

دیگر خبرها

  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران