Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آیین افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران، گفت: دشمنان ملت ایران با تحمیل جنگ سخت و با کشتار‌های تروریستی، صد‌ها هزار نفر از نخبگان، صاحب‌نظران، آینده‌داران و تاثیرگذاران حدود دو نسل از این کشور را به شکل فیزیکی حذف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید رجایی که استان ما زادگاه این شهید است، رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران بود که با ترور حذف شد و امثال شهید بهشتی و شهید مطهری افراد جریان‌ساز در انقلاب بودند که ناجوانمردانه ترور و حذف شدند.

 شاید بتوان گفت کشوری که مشابه کشور ما در دنیا در معرض تخریب، هزینه‌کرد و برنامه‌ریزی دشمنان با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و رسانه‌ها باشد وجود ندارد و دشمنان ما میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنند برای اینکه فرهنگ ما را در معرض فروپاشی قرار دهند.

 برای اینکه ذهنیت منفی در مورد کشور ما در دنیا ایجاد شود، میلیارد‌ها دلار توسط دولت‌های استکباری در رسانه‌ها هزینه می‌شود تا وجهه آن در ذهن مردم دنیا تخریب شود و شاید اولین چیزی که اکثر کسانی که بدون شناخت اولیه به ایران سفر می‌کنند به آن اذعان دارند این است که شرایط متفاوتی را مشاهده می‌کنند.

 در حوز‌ه‌های جریان‌سازی‌ها، دروغ‌سازی‌ها و جناح‌سازی‌ها، در سطوح بین‌المللی برای تخریب وجهه ما و برای آسیب زدن به ما برنامه‌ریزی می‌کنند و برای انسجام دادن به گروه‌ها و جریان‌هایی مثل داعش و منافقین با هدف آسیب زدن به ایران، هزینه می‌کنند.

کشوری که شما در آن حضور دارید با چنین شرایطی مواجه است و در عین حال در موقعیتی قرار گرفته که اقتدار خودش را در عرصه سیاسی بسیار بیشتر از دشمنان خودش حفظ کرده است.

استاندار قزوین با طرح این پرسش که مختصات ابرقدرت بودن چیست؛ خاطرنشان کرد: باید این سوال را مطرح کرد که آیا ابرقدرت بودن فقط استکبارگری و استعمارگری است یا به شکل موفقی مقاومت کردن، به شکل موفقی پیام رساندن، پیش رفتن، دشمنان را پس راندن و امثال این موارد هم از مختصات ابرقدرتی است!.

 با توجه به شرایطی که در دنیا حاکم است، با توجه به اوضاعی که می‌بینیم و با توجه به وعده‌های صادق الهی، کسانی که در مسیر حق، در مسیر انصاف، در مسیر عدل، در مسیر حمایت از مظلومان و در مسیر مقابله با مستکبران بایستند قطعا پیروز خواهند بود.

اعلایی خطاب به دانشجویان و میهمانان شرکت کننده در این جشنواره، گفت: امیدواریم به آرمان‌های ملت ایران توجه داشته باشید و منادی و مبلغ آرمان انسانیت، شرافت، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی در کشور‌های خودتان باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قزوین جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای پرتغالی خود با توجه به موضوع رهایی خدمه کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط ایران گفت: به سفرایشان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، "پائولو رانگل"، وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

 پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه  تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه  برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرایشان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردددر حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف شده هستیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال