Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه جشنواره بین المللی فرهنگ ملل در مراسمی با حضور معاون وزیر علوم و استاندار قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فرهنگ ملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور روز پنجشنبه با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، ابوالحسن خلج منفرد مدیرکل همکاری های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی، اعلایی استاندار، حسن غفوری فرد رئیس اسبق دانشگاه بین الملل، روسای دانشگاهها و دانشجویان و نمایندگان ۲۱ ملیت در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان با آغاز جشنواره نمایشگاه جشنواره ملل در محوطه دانشگاه توسط معاون وزیر و استاندار قزوین افتتاح شد.

در این نمایشگاه 12 غرفه به ملیتها تخصیص داده شده و غرفه های متعددی نیز به سازمانهای چون کمیته امداد، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی، مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی، پارک علم و فنآوری قزوین، غرفه خوشنویسی، مرکز اسناد، چند انتشارات مهم اختصاص یافته و فضایی زیبا و فرهنگی برای معرفی آداب و رسم و فرهنگ همه کشورها مهیا شده است.

در این نمایشگاه دانشجویان خارجی نمادهایی از آداب و رسوم، لباس های محلی ، غذاهای سنتی، عکس، بروشور و فیلم های معرفی ظرفیت ها و مناطق گردشگری و فرهنگی کشورهای مختلف ارئه شده است.

در نمایشگاه ملل دانشجویان کشورهای لبنان، افغانستان، سوریه، اندونزی، بنگلادش، ترکیه، چین، فلسطین، عراق، محصولات فرهنگی خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

این نمایشگاه تا 20 تیرماه در محوطه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برای بازدید علاقمندان برپاست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه ملل دانشگاه بین المللی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس