Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۸ تا ۲۴ تیرماه همراه با ویژه برنامه‌های عید سعید قربان و آغاز جشن های دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی همراه با سخنرانی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر در قالب ویژه برنامه «شهر الولایه»، ختم قرآن کریم هدیه به حضرت معصومه (س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب در قالب ویژه برنامه «شهر الولایه» و برپایی جشن های ولایت و امامت بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت گفت: ویژه برنامه های «شهر الولایه» قبل از ظهر هر روز با تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و قرائت زیارتنامه معصومین دنبال می شود که سخنران و مداح شنبه حجت‌الاسلام هدایت و علی پاکزمان، سخنران و مداح یکشنبه حجت‌الاسلام حسین آبادی و جواد اشعری، سخنران دوشنبه و سه شنبه حجت‌الاسلام هادی الیاسی و سخنران چهارشنبه تا جمعه حجت‌الاسلام سیداحمد میردامادیان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مراسم قبل از مغرب نیز در قالب ویژه برنامه «شهر الولایه» برگزار می‌شود، گفت: این برنامه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد به همراه قرائت دعای عرفه توسط عباس حیدر زاده، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مجید همتی و مداحی محمد ریحانی، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اعوانی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامعلی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر خلج، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت‌الاسلام حکیمی و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد موسوی دنبال خواهد شد.

قاسمی عنوان کرد: مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت در قالب جشن های امامت و ولایت از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، فرحزاد، رفیعی، پناهیان، هدایت، مؤمنی و بندانی نیشابوری و با مداحی علی پیله وران، سیدمحسن بنی فاطمی، سیدجواد میرجعفری، هیأت جانبازان استان قم، حسن باقری، علی مالکی نژاد و سیدعلی حسینی نژاد برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکشنبه همزمان با عید سعید قربان از ساعت ۶ صبح مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی، قرائت دعای ندبه توسط حسن مالکی نژاد، بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور و اقامه نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله سعیدی برگزار خواهد شد.

قاسمی مطرح کرد: در هفته پیش رو سه شنبه شب قرائت دعای توسل با حضور هیأت جانبازان استان قم، پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی عباس حیدرزاده، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای علی مالکی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام شهیدی، جمعه صبح مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پورسیدآقایی و قرائت دعای ندبه با نوای حجت الاسلام هادی شمس و جمعه عصر زیارت آل یاسین با نوای رسول محمدی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هر روز بعد از نماز عصر نیز مراسمی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود که این مراسم در روز شنبه با مداحی یاسین شیخ زاده، یکشنبه با مداحی حسن حیدرزاده و از دو شنبه تا جمعه با محوریت ختم قرآن هدیه به حضرت معصومه(س) دنبال می‌شود.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: علی قاسمی مدیر روابط عمومی حرم جشن های دهه ولایت دهه ولایت و امامت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شنبه با سخنرانی حجت الاسلام برگزار می شود بانوی کرامت ویژه برنامه بعد از نماز قرائت دعای خواهد شد حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس)

جمیله علم الهدی که رئیس جمهور را در سفر به پاکستان همراهی کرد در دانشگاه اقتصاد لاهور به سخنرانی پرداخت و و گفت که استقلال زنان به معنای حفظ فرهنگ آنهاست.

به گزارش فرارو، جمیله علم الهدی که در رسانه‌های پاکستان به عنوان "بانوی اول ایران" معرفی شده در سخنرانی خود در دانشگاه لاهور گفت: پاکستان و ایران روابط دوجانبه تاریخی، فرهنگی و مذهبی قوی دارند.

وی با بیان اینکه ایران یک دستور کار بزرگ برای افزایش همکاری در روابط، تجارت، اتصال و انرژی دارد، افزود که ایران دستور کار بزرگی برای افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله روابط مردمی دارد.

همسر رئیسی گفت که رهبری دو کشور باید روابط دوجانبه را برای مقابله با تحولات منطقه‌ای و جهانی و تهدید مشترک تروریسم تقویت کنند.

علم الهدی همچنین گفت: این سفر فرصتی مهم برای تقویت بیشتر روابط ایران و پاکستان است. پاکستان و ایران نه تنها همسایه بلکه دوستان خوبی هم هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس)