Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومي عادی ساليانه صاحبان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور بيش از84 درصد از سهامداران روز شنبه 18تیر ماه سال 1401 در محل سالن تلاش، برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست -در اين جلسه پس از انتخاب آقاي راعی نماینده شرکت سرمایه گذاری امید، بعنوان رئيس مجمع و ناظرين آقايان شعبانی نماینده شرکت توسعه معادن و فلزات و و خزائی نماینده شرکت سهام عدالت،خانم حسینی نماينده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت، مهندس ناصر تقی زاده بعنوان دبیر مجمع و مدير عامل شركت، گزارشي از عملكرد و برنامه هاي اجرايي شامل عمليات استخراج ، توليد و فروش محصولات و طرح ها و برنامه های سال جاری شرکت به اطلاع حاضران رساند و تصمیمات ذیل اتخاذ و مورد تصويب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی های مجمع کچاد: تقدیر و تشکر مدیر عامل چادرملو از مردم نجیب اردکان، بهاباد و یزد بخاطر حمایت ها و صبوری در مقابل برخی نارسایی ها . تاکید مهندس تقی زاده بر وظیفه دانستن حل مشکلات مناطق حوزه فعالیت شرکت و نگاه انسانی داشتن به نیازهای و کمبودهای مناطق محروم در قالب مسئولیت اجتماعی که بخاطر این مواظع، بارها مورد تشویق حاضران قرار گرفت و همچنین تقدیر و تکریم خاص از سهامداران عمده و تمامی سهامداران حقیقی که همواره حامی طرح ها و برنامه های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بوده اند

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل

دریافت 37 MB کد خبر 6090340

دیگر خبرها

  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟