Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد حسین محمدوند در این باره اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق شهرستان اهواز به صورت مشکوک ۲ لاشه گوشت را به درون سوپر گوشت انتقال می‌دهد، موضوع در دستور تیم نظارتی پلیس و دامپزشکی قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: تیم نظارتی بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی از محل سوپر گوشت بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بازدید به عمل آمده برابر نظر کارشناسان مشخص شد که دو لاشه گوشت موصوف، گوشت بزغاله بوده که فاقد مجوز دامپزشکی بودند و طبق درخواست مرجع قضائی در حال حاضر از فعالیت این واحد صنفی جلوگیری شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: مالک واحد صنفی برای سیر مراحل قانونی به اداره نظارت بر اماکن عمومی معرفی شد.

کد خبر 5533819

منبع: مهر

کلیدواژه: دامپزشکی خوزستان نیروی انتظامی خوزستان گوشت فاسد بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا عید سعید قربان سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی دعای عرفه اردبیل مشهد زلزله هرمزگان آمار کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی

هم‌زمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میراث آریا، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به‌صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 748660

دیگر خبرها

  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان