Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل آموزش فنی  و حرفه ای مازندران به عنوان عضو هیات نظارت مرکزی بر آموزشگاه های آزاد کشور منصوب شد.
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران ردساری ، غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، در ابلاغی سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران را بعنوان عضو هیات نظارت مرکزی بر آموزشگاه های آزاد کشور، منصوب کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این حکم بدین شرح است            :
جناب آقای سید حسین درویشی        
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران
احتراما  به استناد بند (ز) ماده یک آیین نامه نحوه تشکیل و اداره آموزشگاه های فنی حرفه ای آزاد ، مصوب 18/5/1385  هیات محترم دولت و ابلاغ شماره  113364 مورخ  30/06/1400 به موجب این ابلاغ جنابعالی  تا تاریخ  29/12/1401 به عنوان عضو هیات نظارت مرکزی تعیین می شوید.           
در راستای تحقق راهبرد های بنیادین سازمان در توسعه کمی و کیفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد و کاهش تصدی گری دولت و با توجه به اینکه عضویت در هیات نظارت بر اساس سوابق و تجارب جنابعالی احراز شده، شایسته است شخصا و به طور فعال در جلسات هیات حضور پیدا کنید.     
غلامحسین حسینی‌نیا         
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به عنوان عضو هیات نظارت عضو هیات نظارت مرکزی آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا