Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@11:56:02 GMT

قیمت بلیط هواپیما

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۷۹۷۰

قیمت بلیط هواپیما

فرارو- خرید آنلاین بلیط هواپیما با نزدیک شدن به عید قربان وارد مرحله جدیدی شده و اغلب هواپیمایی‌ها ظرفیت پرواز‌های خود برای روز‌های آینده را تکمیل اعلام کردند. تهران – مشهد یکی از پرترددترین مسیر‌ها شناخته می‌شود و کف قیمت بلیط هواپیما در این مسیر ظرف روز‌های آینده حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت بلیط تهران – رشت به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین مسیر‌ها تقریبا ۷۰۰ هزار تومان است و این رقم برای مسیر تهران – بندرعباس تا دو میلیون و ۳۸۴ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد؛ حداقل یک میلیون و ۱۹۱ هزار

به گزارش فرارو، خرید بلیط هواپیما مشهد از مبدا تهران درحال حاضر حداقل یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان تمام می‌شود. این رقم را هواپیمایی ماهان بابت پرواز عادی روز شنبه ۱۸ تیر دریافت می‌کند و خرید بلیط هواپیما تهران – مشهد از هواپیمایی معراج، فلای‌پرشیا، کاسپین، وارش و ایران‌ایرتور در روز یکشنبه به همین اندازه آب می‌خورد. البته هواپیمایی ماهان قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد برای پرواز بیزینس در روز یکشنبه را یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان اعلام کرده که این رقم گران‌ترین بلیط تهران – مشهد تا پایان تیر‌ماه به‌شمار می‌رود.

قیمت بلیط هواپیما تهران – اصفهان؛ حداقل ۷۵۰ هزار

بلیط هواپیما تهران – اصفهان در نیمه دوم تیر‌ماه امسال حداقل ۷۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هواپیمایی سا‌ها روز یکشنبه ۱۹ تیر بلیط هواپیما تهران – اصفهان را ۷۵۰ هزار تومان می‌فروشد و مسافران را ظرف یک ساعت از فرودگاه مهرآباد پایتخت به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان منتقل می‌کند. اطلاعات مربوط به پرواز تهران – اصفهان در روز‌های آینده، نشان می‌دهد گران‌ترین بلیط این مسیر یک میلیون و ۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود و این رقم را هواپیمایی کارون بابت پرواز روز شنبه ۲۵ تیر درنظر گرفته است.

قیمت بلیط هواپیما تهران – شیراز؛ حداقل ۸۶۰ هزار تومان

ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران – شیراز تقریبا ۸۶۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت بلیط هواپیما تهران – شیراز از سوی هواپیمایی زاگرس دقیقا ۸۵۹ هزار تومان اعلام شده و این رقم کمترین قیمت بلیط هواپیما در مسیر پایتخت به شیراز است. ظرف روز‌های آینده بلیط هواپیما تهران – شیراز از سوی هواپیمایی سا‌ها ۹۲۹ هزار تومان است و شرکت‌های قشم‌ایر و آسمان نیز از مسافران این مسیر که حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه به‌ظور می‌کشد، تقریبا ۹۳۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

قیمت بلیط هواپیما تهران – بندرعباس؛ حداقل ۶۷۰ هزار

بلیط هواپیما تهران – بندعباس طی روز‌های آینده حداقل ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هواپیمایی آسمان بلیط روز یکشنبه ۱۹ تیر را با این رقم ارائه کرده و اگر از هواپیمایی پویا اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران – بندرعباس کنید، رقم پرداختی به ۷۳۰ هزار تومان می‌رسد. از روز دوشنبه ۲۰ تیر تا پایان هفته کف قیمت بلیط هواپیما تهران – بندرعباس یک میلیون و ۲۵۴ هزار تومان است که این رقم را هواپیمایی ماهان دریافت می‌کند. گران‌ترین بلیط هواپیما تهران – بندرعباس نیز دو میلیون و ۳۸۴ هزار تومان اعلام شده که این هزینه از سوی ماهان بابت پرواز‌های بیزینس دریافت خواهد شد.

قیمت بلیط هواپیما تهران – اهواز؛ حداقل ۹۳۵ هزار

قیمت بلیط هواپیما تهران – اهواز در نیمه دوم تیرماه امسال ۹۳۵ هزار تومان است. شرکت‌های ایران‌ایرتور، زاگرس، وارش، زاگرس و ... بابت فروش بلیط هواپیما در این مسیر ۹۳۵ هزار تومان دریافت و ظرف یک ساعت مسافران را از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه بین‌المللی اهواز منتقل می‌کنند. نکته مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران – اهواز تکمیل ظرفیت اغلب پرواز‌ها به‌شمار می‌رود.

قیمت بلیط هواپیما تهران – رشت؛ حداقل ۶۹۵ هزار

بلیط هواپیما تهران – رشت درحال حاضر ۶۹۵ هزار تومان فروخته می‌شود. رقم ۶۹۵ هزار تومان را هواپیمایی آسمان و پویا دریافت می‌کنند و این پرواز روز شنبه ۲۵ تیر انجام می‌شود. از این حیث می‌توانیم تهران – رشت را یکی از ارزان‌ترین مسیر‌های هوایی بدانیم. البته نباید فراموش کنیم پرواز تهران – رشت به‌صورت مستمر انجام نمی‌شود و گاهی شاهد یک پرواز در طول هفته در این مسیر هستیم.

قیمت بلیط هواپیما تهران – ایلام؛ حداقل ۷۱۵ هزار

قیمت بلیط هواپیما تهران – ایلام در نیمه دوم تیر‌ماه امسال از سوی هواپیمایی‌ها ۷۱۵ هزار تومان اعلام شده است. شرکت‌های آسمان و ماهان در نیمه دوم تیرماه این پرواز‌ها را انجام می‌دهند و ظرف یک ساعت و ۱۵ دقیقه از فرودگاه مهرآباد راهی فرودگاه بین‌المللی شهدای ایلام می‌شوند. به‌جز آسمان و ماهان، سایر شرکت‌های هواپیمایی در نیمه دوم تیر برنامه‌ای برای پرواز در مسیر تهران – ایلام ندارند.

قیمت بلیط هواپیما تهران – ارومیه؛ حداقل ۷۹۰ هزار

خرید بلیط هواپیما تهران – ارومیه طی روز‌های آینده بین ۷۹۰ تا ۹۳۰ هزار تومان تمام می‌شود. ارزان‌ترین بلیط هواپیما در این مسیر از سوی هواپیمایی ایران‌ایرتور دریافت می‌شود. هواپیمایی قشم‌ایر بابت بلیط هواپیما تهران – ارومیه ۷۸۲ هزار تومان دریافت می‌کند و بلیط هواپیما تهران – ارومیه از سوی هواپیمایی آسمان و آتا تقریبا ۹۳۰ هزار تومان اعلام شده است. مسیر هوایی تهران – ارومیه معمولا بین یک ساعت تا یک ساعت ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران – زاهدان

بلیط هواپیما تهران – زاهدان نیمه دوم تیرماه امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هواپیمایی ایران‌ایرتور بابت مسیر تهران – زاهدان این رقم را دریافت می‌کند و طبق اعلام هواپیمایی آسمان، ماهان، کاسپین، بلیط هواپیما تهران – زاهدان تا پایان تیر‌ماه امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد. مسیر هوایی تهران – زاهدان توسط این شرکت‌ها تقریبا دو ساعت طول می‌کشد.

قیمت بلیط هواپیما از مبدا تهران

مقصد

ارزان‌ترین بلیط

گران‌ترین بلیط

مشهد

یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان

یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان

اصفهان

۷۵۰ هزار تومان

یک میلیون و ۷۰ هزار تومان

شیراز

۸۶۰ هزار تومان

۹۳۰ هزار تومان

بندرعباس

۶۷۰ هزار تومان

دو میلیون و ۳۸۴ هزار تومان

اهواز

۹۳۵ هزار تومان

۹۳۵ هزار تومان

ایلام

۷۱۵ هزار تومان

۷۱۵ هزار تومان

ارومیه

۷۹۰ هزار تومان

۹۳۰ هزار تومان

زاهدان

یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: بلیط هواپیما یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزار تومان فروخته می شود قیمت بلیط هواپیما تهران هزار تومان اعلام شده خرید بلیط هواپیما سوی هواپیمایی هواپیمایی آسمان بلیط هواپیما نیمه دوم تیر گران ترین بلیط ۹۳۵ هزار تومان ۹۳۰ هزار تومان هزار تومان روز های آینده ایران ایرتور ارزان ترین روز یکشنبه ماه امسال ۷۱۵ هزار ۷۵۰ هزار پرواز ها شرکت ها یک ساعت تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران_ کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان است، بزرگراه های‌شهید سلیمانی _صیاد، بابایی _نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه _ شقایق، امام علی (ع) _جانبازان، شهید سلیمانی _ستاری، بزرگراه لشگری _شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم بدون ترافیک است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محورهای غربی پایتخت افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله _ یادگار روان و در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان _ سردار جنگل، همت _جنت آباد، چمران _نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله نیز ترافیک روان است.

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در ترددهای خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی