Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی مراسم نماز عید سعید قربان در شهر زاهدان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی بزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر خم و در پیش بودن مراسم دعای روز عرفه و نماز عید سعید قربان و جشن‌ها و مراسمی که در همین رابطه در سطح استان علی‌الخصوص شهر زاهدان برگزار می‌شود، پلیس راهور استان و شهرستان زاهدان برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات مذهبی پیش رور تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمهیدات ترافیکی ویژه نماز عید سعید قربان نیز در روز یکشنبه نوزدهم تیر ماه از ساعت 6 صبح در مسیرهای منتهی به محل‌های برپایی نماز شهروندان اهل سنت و اهل تشیع اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان در تشریح محدودیت‌های در نظرگرفته شده برای مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید قربان شهروندان اهل تشیع، گفت: در مسیر رفت هیچ گونه محدودیتی نیست ولی در مسیر برگشت از بزرگراه خلیج فارس مقابل بیمارستان امام علی(ع) به سمت میدان دکتر حسابی، خیابان بزرگمهر از تقاطع پرستار تا تقاطع دانشجو و خیابان پرستار از پارکینگ تا پل زیر گذر به سمت شهرک قدیر عبور و مرور خودروها به صورت یک طرفه است.

وی افزود: بلوار جمهوری از تقاطع دانش تا تقاطع بزرگمهر در مسیر رفت به علت عملیات عمرانی مسدود و تردد در مسیر برگشت به صورت دو طرفه است و از ضلع جنوبی مجتمع یاس به سمت میدان پرستار نیز محدودیت خروج خواهیم داشت.

 سرهنگ بزی به تشریح محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای منتهی به محل برپایی نماز شهروندان اهل سنت پرداخت و اظهار داشت: در مسیر رفت هیچگونه محدودیتی برای تردد خودروها نداریم ولی در مسیر برگشت از سمت غدیر شهر به سمت میدان پرستار و از میدان پرستار به سمت میدان امام رضا (ع) در طول بلوار بهداشت و همچنین میدان ترمینال از کمربندی به سمت تقاطع امام سرداران شهید محدودیت تردد خودروها به صورت یک طرفه اعمال خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان: تمهیدات ترافیکی برای سهولت تردد زائران پاکستانی در دستور کار استجزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور تا دوشنبه آیندهترافیک سنگین و در حال حرکت در محورهای شرق استان تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان بابیان اینکه سه پارکینگ برای خودرو های نمازگزارن در نظر گرفته شده است از شهروندان عزیز خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در اجرای مقررات داشته و برای جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی خودروهای خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته شده شامل بزرگراه خلیج فارس ابتدای پرستار، انتهای خیابان بزرگمهر و خیابان پرستار جنب مصلی المهدی پارک کنند.

انتهای پیام/392/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان نماز عید سعید قربان سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی سمت میدان عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران

یوسف رحیمی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری کشوردر گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با مشکل کمبود پرستار اظهار کرد: اخیراً خبر‌هایی مبنی بر استخدام ۲۵ هزار نفر نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت منتشر شد که از این تعداد معمولاً ۴۰ تا ۵۰ درصد نیروی پرستارا است؛ یعنی چیزی حدود ۱۰ هزار نفر پرستار استخدام می‌شوند. با این حال استخدام نیرو نمی‌تواند مشکل کمبود پرستار را حل کند باید فکری اساسی برای بهبود شرایط و معیشت پرستاران شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول باید وضعیت معیشت پرستاران را حل کرد که انگیزه کافی را برای ادامه کار در کشور داشته باشند؛ زیرا یکی از معضلات مهمی که اکنون با آن روبه روهستیم مهاجرت پرستاران است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری کشور افزود: اگر بخواهیم مشکل پرستاری را حل کنیم باید بتوانیم سالانه حداقل ۱۵ هزار پرستار طی ده سال آینده جذب کنیم تا شرایط بدتر نشود. با این وجود اگر بخواهیم در یک شرایط مطلوب قرارگیریم باید این عدد افزایش یابد.

رحیمی به مشکلات پرستاران اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین مشکل و دلیل مهاجرت پرستاران معیشت و امنیت شغلی است. اگر پرستاران در ایران شغل، امنیت شغلی و درآمدی خوب که از پس هزینه‌های زندگی برآیند داتشه باشند، قطعاً مهاجرت نمی‌کنند. بیشتر پرستارانی که از کشور خارج شده‌اند نیرو‌هایی بودند که موفق به استخدام نشدند. سن آنها افزایش یافته و به دنبال یک ثبات شغلی بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حقوق پرستاران بسیار متفاوت است. پرستاران وزارت بهداشت میانگین ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است