Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@10:49:55 GMT

چه شهرهایی در طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت دارند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۸۲۶۹

چه شهرهایی در طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت دارند؟

تین نیوز

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای، لیست استان‌ها و شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در فاز هفتم طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای لیست استان‌ها و شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در فاز هفتم طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد.

در اطلاعیه دوم معاونت مسکن و ساختمان در خصوص ثبت نام فاز هفتم طرح نهضت ملی مسکن  آمده است: با عنایت به ثبت‌نام مرحله هفتم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای ظرفیت مازاد زمین (تا سقف ظرفیت زمین تامین شده)، به اطلاع متقاضیان می‌رساند که لیست استان‌ها و شهرهای دارای ظرفیت مازاد زمین در این مرحله از ثبت نام به شرح جدول ذیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است در صورت تامین زمین در سایر شهرهای کشور در روزهای آتی، سامانه در این شهرها نیز به تدریج بازگشائی و اسامی شهرها به لیست ذیل اضافه می‌شود. 

همچنین لازم به ذکر است متقاضیان مسکن در شهرهای جدید، می‌بایست سابقه سکونت لازم در شهر محل سکونت ذکر شده در این جدول را داشته باشند.

لیست شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در فاز ۷ ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن را از اینجا مشاهده کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسکن تین معاونت مسکن و ساختمان ثبت نام مسکن ملی طرح نهضت ملی مسکن شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال جوادیان در این خصوص اظهار داشت: با تلاش کارکنان واحد ثبتی، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به رئیس اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان تحویل داده شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی و برنامه مختلف همچون طرح نذر خدمت، پرونده یکساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.
رئیس واحد ثبتی اشکذر خاطرنشان کرد: سال گذشته هم اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان همچون کاداستر زراعی و صدور اسناد بنا‌های تاریخی از جمله صدور سند کاداستری قلعه ابراهیم آباد با قدمت ۸۰۰ سال یا ۷۰۰ سال انجام شد که امیدواریم امسال هم روند رشد فعالیت‌ها ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس