Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی شهادت سرتیپ دوم پاسدار بهرام محمدنژاد، جانباز ۹۲ درصد جنگ تحمیلی و از یادگاران دفاع مقدس، پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

جانبازان، اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درود بر این دلاورمردان که در طول عمر خود، مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین خود نگه داشتند و برای سربلندی ایران اسلامی لحظه‌ای از پای ننشستند.

یادگاران روزهای سخت جنگ و جانبازان سرافراز در راه اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا تلاشی خستگی ناپذیر داشتند و آموزه‌های فرهنگ آن مکتب را به نسل‌های جوان انتقال داده‌اند.

پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاودان باقی می‌مانند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی را با خود خود تضمین می‌کنند.

بار دیگر، یکی از مردان الهی و هم تبار عاشوراییان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان در ملکوت اعلی مأوی گزید. خبر شهادت سردار بهرام محمدنژاد، جانباز ۹۲ درصد جنگ تحمیلی و از یادگاران دوران دفاع مقدس که عمر بابرکت خود را در راه پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرد، موجب تالم و تأثر شد.

بی شک راه ایثار و شهادت زیباترین اثر برای رسیدن به قرب الهی است و شهدای عزیز با عبور از آن همیشه در عرصه روزگار به یادگار می‌مانند. اینجانب شهادت این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس را پس از تحمل سال‌ها رنج ناشی از جراحات جنگ به ملت شهیدپرور استان البرز، اعضای خانواده و هم‌رزمان و دوستداران وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار بهرام محمدنژاد، در عملیات بازپس‌گیری شهر مهران (کربلای یک) به عنوان فرمانده محور عملیاتی نقش آفرینی کرد.

وی در این عملیات از ناحیه سر، دو چشم، شکم و پا به شدت مجروح شد و یک چشم خود را از دست داد و تعدادی ترکش و خمپاره در بدنش باقی ماند. در آن زمان پزشکان اعلام کردند که اگر ترکش‌های موجود در جمجمه و کنار چشم تخلیه شود شهادت وی حتمی است اما نهایتاً تصمیم متخصصان بر این شد که ترکش‌های موجود در نقاط مختلف تخلیه نشود و در بدن وی باقی بماند.

کد خبر 5534507

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جانبازان و ایثارگران سپاه البرز بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا عید سعید قربان سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی دعای عرفه آمار کرونا اردبیل مشهد زلزله هرمزگان حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

به گزارش جماران؛ فرمانده فراجا گفت: موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

احمدرضا رادان فرمانده فراجا امروز ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت:  زمانی که چشم مردم به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت گرفته می‌شود یعنی محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود. 

فرمانده فراجا افزود: زمانی که محیط برای مردان و زنان با غیرت ما عادی بشود یعنی  یک ارزش در جایی قرار می‌گیرد که بی‌ارزش‌ترین ارزش‌ها از منظر دین قرآن  و اسلام است  و می‌بینیم که برخی از افراد در این موارد اظهار نظر می‌کنند که معمولاً آن افراد باید مروج دین و فرهنگ حجاب و عفاف باشند. 

وی ادامه داد: زمانی که بی‌ارزشی به عنوان ارزش معرفی می‌شود هر فردی میتواند مدافع امر بی ارزشی باشد که ارزش شده است.

 رادان گفت: مگر دختران این سرزمین دشمن ما هستند هرگز! 

 این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند.

فرمانده فراجا ادامه دا‌د: ما فقط مشغول حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی خود هستیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند مادران آینده‌ای که باید رزمنده و شجاع پرور باشند.

وی افزود: سوال پیش رو که  همیشه به ما  تهمت می‌زند این است که آیا حجاب یک مسئله امنیتی است من میگویم هرگز رسما بدانید موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

فرمانده فراجا افزود: رئیس قوه قضاییه در حمایت از طرح عفاف و حجاب در کنار ما قرار گرفته است، شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور برای برگزاریِ این مراسم از ما حمایت کرده؛ معمولا هیچ رئیس‌جمهوری از این کارها نمی‌کند چون اعتقاد دارد می‌بایست کاری بکند که رای داشته باشد حتی اگر رای‌اش ضربه به دین بزند اما رئیس‌جمهور ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری شود.

سردار رادان: اگر در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم، بر علیه اراذل، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومیِ جامعه هم تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند