Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه قرار بود کمیته ملی المپیک بلیت تیم ملی بسکتبال را برای حضور در کاپ آسیا تهیه کند، بیان کرد: این مسائل ارزش خبری ندارد چرا که همه فدراسیون ها مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند هر چه در توان مالی ما باشد فدراسیون‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال ۴۱۲ هزار دلار برای بلیت  و ۴۳۲ هزار دلار نیز در سه ماه اول امسال برای بلیت فدراسیون‌ها هزینه کردیم. هر چه در توان ما باشد چه ریالی و ارزی برای همه فدراسیون ها بدون استثنا انجام می دهیم.

او افزود: ممکن است در شرایط خاصی منابع محدود باشد ولی منابع بیاید پرداخت می کنیم. برای بسکتبال گفتیم رویداد بعدی حمایت انجام می‌دهیم چون سه روز قبل درخواست دادند که بلیت تهیه کنیم و در آن زمان، قیمت بلیت بالای سه هزار  دلار و روز آخر چهار هزار دلار بود. داوری زحمت می کشد و باید قدردان او باشیم. با حضور او فدراسیون سامان پیدا کرده است.

صالحی امیری در مورد کمک به فدراسیون هندبال گفت: یکی از اولویت های کمیته ملی المپیک فدراسیون هندبال است. در چند سال اخیر هندبال را در اولویت قرار دادیم و هر میزانی در توان کمیته بوده، حمایت کرده ایم.

او ادامه داد: ۵۰ درصد بودجه فدراسیون را پرداخت کردیم و ۳۰ هزار دلار برای مربی تصویب کردیم که پرداخت شد. حمایت از هندبال محدود به بودجه مصوب نیست و  کمک به اعزام، استفاده از امکانات آکادمی و کمک به مربیان جزو وظایف قطعی ما است و هندبال را تنها نمی گذاریم و در مشکلات کنار آنها هستیم.

منبع: الف

کلیدواژه: فدراسیون ها هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی