Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا پرکاس شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای حضور مربیان در کادر فنی تیم صنعت‌نفت آبادان با چند مربی داخلی و خارجی مذاکراتی انجام شده است.

وی افزود: برای انتخاب کادر فنی دقت لازم صورت خواهد گرفت و در حال حاضر پس از بستری شدن عبدالرضا برزگری در بیمارستان، بهنام سراج از خوشنام‌های فوتبال آبادان به مجموعه کادر فنی اضافه شد و کار تمرین دادن بازیکنان را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: همچنین استفانو مربی بدنساز برزیلی که سابقه کار در تیم القطر و چند تیم حوزه خلیج فارس را در کارنامه دارد پس از انجام روال اداری به کادر فنی اضافه خواهد شد.

پرکاس بیان کرد: با یک مربی دروازه‌بانان خارجی نیز مذاکرات مثبتی داشتیم که این مربی نیز بزودی به تمرین اضاف خواهد شد تا کادر فنی کامل شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه به دبنال ضمانت نامه برای جذب مربیان خارجی است که پس از انجام آن حضور این ۲ مربی خارجی در تیم قطعی خواهد شد.

وی افزود: همچنین پس از بررسی‌های صورت گرفته چند مربی داخلی نیز در چند روز آینده به مجموعه کادر فنی اضافه خواهند شد و تمرینات زیر نظر آنها پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اشاره به مذاکره با چند بازیکن مورد نظر کادر فنی گفت: تا کنون سه بازیکن از لیگ یک جذب شدند و باشگاه نیز مذاکراتی با چند بازیکن لیگ برتری و دسته اولی داشته که سعی می‌شود قبل از اردو به تیم ملحق شوند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران  مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان آبادان فوتبال صنعت نفت آبادان کادر فنی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان