Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در دیدار با وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه اقتصادی در استان گیلان، اظهار کرد: توجه به توانمندی‌های داخلی نقش مهمی در توسعه پایدار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۸ مجوز سرمایه گذاری صادر شده است، افزود: ۲۵۶ عرصه سرمایه گذاری نیز در گیلان بر اساس توانمندی‌های موجود در نقاط مختلف استان شناسایی شده که می‌تواند گامی مثبت در مسیر تسهیل سرمایه گذاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم مولدسازی تولید و تغییر وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال به فعال، گفت: با راه اندازی واحدهای راکد میزان قابل توجهی از تعهد اشتغال استان در دولت سیزدهم اجرایی می‌شود.

عباسی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها به جهت تمرکز اعتبارات در تهران، تصریح کرد: بانک‌ها باید نسبت به تأمین و توزیع عادلانه اعتبارات و تسهیلات و همراهی بهتر با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های صنعت و معدن و توسعه فضا کسب و کار در گیلان لازم و ضروری است، گفت: شرایط مناسبی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در گیلان با تقویت اقتصاد دریا، اقتصاد گردشگری و اقتصاد کشاورزی وجود دارد که باید مورد توجه و حمایت بیشتر قرار گیرد.

کد خبر 5534519

منبع: مهر

کلیدواژه: استان گیلان سرمایه گذاری اسدالله عباسی بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا عید سعید قربان سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی دعای عرفه آمار کرونا اردبیل مشهد زلزله هرمزگان حجاب و عفاف سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند